Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس بنیاد شهید اظهار کرد: اشتغال ۲۷ نفر بازنشسته در بنیاد شهید خلاف قانون است و با این اقدام برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس گفت: عدم پرداخت طلب فرهنگیان، پاداش پایان خدمت این عزیزان، عدم اجرای قانون حقوق سال ۹۸ و اجرایی شدن آن به صورت وارونه و بلاتکلیفی ۷۲۰۰ نفر از افراد گزینش شده برای استخدام در قوه قضاییه در حالی که این قوه به این نیروها نیاز دارد مواردی است که رییس جمهور باید به آنها توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم اجرایی شدن قانون حقوق سال ۹۸ عمل شود در غیر این صورت طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: طبق لیستی که در دستان من است ۲۷ نفر از بازنشستگان در بنیاد شهید و گاهی در جایگاه‌های بالا فعالیت می‌کنند؛ البته این لیست شاید تعداد بیشتری داشته باشد. در لیستی که در دست من است ۲۷ نفر هستند و ممکن است بیشتر باشند، آقای شهیدی این خلاف قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، به قانون عمل کنید وگرتنه با شما قانونی برخورد خواهد شد و این تخلف را به قوه قضاییه ارجاع می‌دهیم.

رییس وقت جلسه علنی مجلس در پاسخ به اظهارات ابوترابی گفت: افرادی که در خصوص عدم رعایت قانون منع به کارگیری بازنشستگان اسنادی دارند آنها را به کمیسیون اجتماعی ارائه دهند تا این موضوع در دستگاه‌ها پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ جمعی از فرماندهان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز ارتش با دوخانواده ایثارگر و بازنشسته ارتشی دیدار کردند.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش مهاباد در این دیدار با اشاره مجاهدتهای دلاورمردان ارتشی و دیگر نیروهای مسلح کشور گفت: عزت، اقتدار و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون فداکاری و ازخود گذشتگی نیروهای مسلح است.

در این مراسم با آزاده فتاح مام عمری لاچینی که در سال 1367 در منطقه عملیاتی شرهانی به مدت 27 ماه به اسارت درآمده بود و خانواده امیر سرتیپ بازنشسته، اسماعیل یزدانفر از فرمانده‌هان دوران دفاع مقدس دیدار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد