Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت : پروژه بهسازی باند، عوامل پروازی و تبدیل تاکسی وی موازی به باند اضطراری با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت در حال اجراست.

وی گفت : اجرای این پروژه ۲۰ آذر ۹۶ شروع شد و قرار بود در مدت دو سال به اتمام برسد که به دلیل شرایط جوی و نیز نوسانات در قیمت مصالح با تاخیر انجام می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/د

بهسازی باند، عوامل پروازی و تبدیل تاکسی وی موازی به باند اضطراری فرودگاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید

با توجه به نامگذاری شعار امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» پروژه کنترل سیلاب و آبخوان‌داری طغر شهرستان اقلید با مشارکت شرکت تولیدی کشاورزی سبزه زار این شهرستان اجرا می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: برای ساخت و تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با مشارکت این واحد تولیدی احداث می‌شود.

حجت‌الله مرادی بیان کرد: برای ساخت این پروژه ۷۶ هزار و ۵۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی و ۱۲هزار و ۲۶۵ متر مکعب حجم عملیات سنگی ملاتی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، حجم مدیریت سیلاب سالانه در این طرح را ۳ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: مساحت این حوزه آبخیز ۵۷ هزار و ۳۰۰ هکتار است.

مرادی تصریح کرد: این پروژه آبخیزداری از طرح‌های مهم و شاخص شهرستان است که می‌تواند با مدیریت روان آب‌های سطحی تحول خوبی در بخشی از شهر اقلید ایجاد کند.

او افزود: تکمیل این پروژه علاوه بر کاهش خطرات ناشی از سیلاب‌ها نقش بسزایی در تغذیه سفره آب‌های زیرزمینی، تقویت منابع آبی و افزایش پوشش گیاهی نیز دارد.

مرادی هدف از احداث این طرح را پیشگیری از خسارات ناشی از سیل، کنترل روان آب‌ها، جلوگیری از فرسایش و تخریب خاک، کمک به تقویت سفره آب‌های زیرزمینی و احیای عرصه‌های جنگلی و مرتعی منطقه عنوان کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این پروژه آبخیزداری در مدت یکسال ساخته و به بهره‌برداری خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • ببینید | جولان گله سگ‌ها در باند فرودگاه
  • پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت
  • پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی به روستاهای گلباف
  • پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید