Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود 30 نفر از سپرده گذاران موسسه های مالی و اعتباری منحله تشکیل دهنده موسسه کاسپین ظهر دوشنبه برای دریافت مطالبات خود به استانداری خراسان رضوی رفتند.

به گزارش قدس آنلاین ؛ بر اساس اعلام مسئولان و سپرده گذاران موسسات و تعاونی های اعتباری منحله یاد شده تاکنون سپرده گذاران، سپرده های زیر ۱۰ میلیارد ریال خود را دریافت کرده اند و با آنها تسویه حساب شده است اما آنچه امروز سپرده گذاران را به استانداری خراسان رضوی کشانده بود اعتراض به نحوه این تسویه حساب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سپرده گذاران، پرداخت اصل سپرده این افراد با کسر سودهای پرداختی به سپرده ها از سال ۹۴ تا ۹۶ همراه بوده است و از طرفی سپرده گذاران مدعی اند سودهای کسر شده بیش از رقم های پرداختی دوره های سود دهی بوده است.

یکی از سپرده گذاران موسسه منحله الزهرا به خبرنگار ایرنا گفت: با ۳۵۰ میلیون ریال سپرده در موسسه الزهرا با بنده تسویه کردند و تنها حدود ۱۱۰ میلیون ریال پس دادند و حدود ۲۴۰ میلیون ریال را به عنوان سودهای ۳۵۰ میلیون ریال در ۱۶ ماه کسر کردند.

علیرضا نوعی وظیفه دان افزود: اکنون که پیگیر این گونه نحوه پرداخت هستم مسئولان پیشین الزهرا ما را به موسسه کاسپین و کاسپین نیز به الزهرا ارجاع می دهند.

یکی از سپرده گذاران موسسه منحله فرشتگان که در مان تجمع کنندگان بود نیز به خبرنگار ایرنا گفت: عمده اعتراض سپرده گذاران به کسر سودها از اصل سپرده ها است، سودهایی که معمولاً در سال های ۹۴ تا ۹۶ پرداخت شده و مردم آن را خرج کرده اند و حالا بر اساس تصمیم های اتخاذ شده همه این سودها کسر شده است.

محمد علی قربان نژاد افزود: معمولاً افرادی که زیر ۱۰ میلیارد ریال سپرده داشته اند حدود نیمی از پول خود را به صورت نقدی دریافت کرده اند و بقیه به عنوان سود از اصل سپرده آنها کسر شده است.

موسسه اعتباری کاسپین، سال ۹۴ در چهارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونی های اعتباری از تجمیع تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرای مشهد، بدر توس و پیوند شکل گرفت.

منبع : ایرنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سپرده گذاران کاسپین موسسه اعتباری کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی (معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب) محکوم کرد.   وی یادآور شد: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج، با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه ۱، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی