Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه ۶ هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند که برای توانمندسازی آن‌ها از طریق اشتغال زایی با ایجاد گروه‌های همیار اقداماتی صورت گرفته است.

وی گفت : بهزیستی موظف است هر ساله ۱۰ درصد از مددجویان خود را با اعطای تسهیلات اشتغال زایی به آن‌ها از چرخه حمایت خارج و خودکفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان گفت: بهزیستی این آمادگی را دارد با داشتن جامعه هدف گسترده در راستای نیت خُیرین در هر زمینه شغلی برای مددجویان اقدامات لازم را انجام دهد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش داریم که توانسته با اشتغال زایی برای خود در زمینه‌های مختلف خیاطی، پخت انواع نان‌های سنتی، کلوچه و همچنین آشپزی موفقیت‌هایی را کسب کنند .

 

 

انتهای پیام/د

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق اشتغال زایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از مشارکت همگانی به عنوان رمز رونق تولید در کشور نام برد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در جمع اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد شهرستان سمنان اظهار داشت: رونق و جهش تولید با مشارکت همگانی مردم محقق می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه آموزش‌های همگانی در امر تولیدات خانگی، به لزوم افزایش آموزش‌های منجر به توسعه تولیدات تأکید و خاطرنشان کرد: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در این سفر اعتباری برای تشکیل بازارچه خاص بانوان دیده شده و این مکان به زودی ساخته می‌شود.

خزعلی با اشاره به اینکه بازار فروش و حتی صادرات محصولات از جمله مواردی است که دولت به آن فکر می‌کند گفت: برای صادرات کالا نیز پلتفر‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است.

وی عنوان کرد: در این پلتفرم‌ها عرضه کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس جمهور، در این بازدید ضمن دیدار با بانوان، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و بر حل رونق تولید و جهش تولید با مشارکت همگانی مردم، تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان