Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:25:35 GMT

جانشین دخیا در یونایتد از اسپانیا می آید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۳۹۲۱

جانشین دخیا در یونایتد از اسپانیا می آید

ESPN مدعی شد یان اوبلاک، دروازه بان اسپانیایی اتلتیکومادرید، خواهان انتقال به منچستریونایتد است.


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد داوید دخیا با یونایتد مانده و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین حاصل نشده است، به نظر می رسد این دروازه بان اسپانیایی در تابستان امسال از یونایتد جدا خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پاری سن ژرمن مقصد بعدی وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با توجه به جدایی ستاره هایی چون دیگو گودین، لوکاس هرناندز، فیلیپه لوئیس و خوان فران و همچنین قطعی شدن خداحافظی آنتوان گریزمان با اتلتیکومادرید، یان اوبلاک نگران است این تیم فصل بعد دیگر قادر به رقابت با تیم های مدعی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان نباشد و به همین دلیل او نیز برای جدایی از روخی بلانکوس ابراز تمایل کرده است.

 

ESPN فاش کرد در صورت جدایی، اوبلاک قصد دارد در تابستان امسال راهی منچستریونایتد شود. این دروازه بان باکیفیت در دوران کودکی و نوجوانی هوادار شیاطین سرخ بوده و اگرچه مدتی قبل قرارداد خود را با اتلتیکومادرید تا سال 2023 تمدید کرده است، اما دیگر تمایلی به ماندن در واندا متروپولیتانو ندارد.

 

البته بعید است باشگاه اسپانیایی تمایلی به فروش اوبلاک با قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو داشته باشد اما باید دید درآمد یونایتد از فروش داوید دخیا به پی اس جی چقدر خواهد بود و آیا امکان جذب دروازه بان اتلتیکومادرید وجود دارد یا خیر.

یان اوبلاک نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا داوید دخیا منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها یان اوبلاک نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا داوید دخیا منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعد احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

کد خبر 6086787

دیگر خبرها

  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏