Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@21:03:39 GMT

نسخه غیررایگان فایرفاکس عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۴۴۲۷

نسخه غیررایگان فایرفاکس عرضه می‌شود

ایتنا - موزیلا در نظر دارد نسخه‌ پولی مرورگر فایرفاکس خود را تا پاییز امسال به دست کاربران برساند.
کریس بیرد، مدیرعامل موزیلا اخیرا در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری آلمانی T3N داشته از ارائه فایرفاکس پولی تا ماه اکتبر سخن گفته و اعلام کرده که این نسخه ویژه از قابلیت‌هایی نظیر وی‌پی‌ان داخلی و فضای ابری امن بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از فارس، موزیلا تا پیش از این با پروتون وی‌پی‌ان برای ارائه سرویس وی‌پی‌ان به کاربران همکاری می‌کرد که این موضوع با پرداخت حق اشتراک ماهیانه ده دلار محقق می‌شد. اما شرکت مذکور حالا به ارائه سرویس وی پی ان رایگان به کاربران می‌اندیشد.

طبق گزارش منتشر شده موزیلا تا میزان مشخصی از پهنای باند وی‌پی‌ان را به رایگان ارائه کرده و از آن به بعد از کاربران حق اشتراک دریافت خواهد کرد.

مدیر عامل موزیلا البته در ادامه مصاحبه صراحتا اعلام کرده که هیچ کدام از قابلیت‌های فعلی و رایگان فایرفاکس در نسخه جدید پولی نخواهند شد.
کریس بیرد گفته است: صراحتا می‌خواهیم بگوییم که هیچ برنامه‌ای برای دریافت هزینه از قابلیت‌هایی که در حال حاضر رایگان هستند نداریم. ما یک سرویس حق اشتراک و امکاناتی در سطح پریمیوم ارائه می‌کنیم که نخستین آنها ماه اکتبر رونمایی می‌شود.

تا این لحظه موزیلا هیچ صحبتی در مورد قیمت خدمات جدیدش به میان نیاورده است؛ اما در شرایطی که داده‌های کاربران به راحتی آب خوردن در اینترنت فاش می‌شوند و مورد تعرض هکرها قرار می‌گیرند، یقینا پیشنهادات امنیت محور فایرفاکس پیشنهادات وسوسه‌کننده‌ای خواهند بود.

شرکت سازنده مرورگر فایرفاکس تا این لحظه جزئیات بیشتری در مورد نسخه آینده نرم‌افزار در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: موزیلا فایرفاکس مرورگر وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد و اجرای طرح شاتل سرویس در نقاط پر تردد گردشگری ویژه مهمانان نوروزی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، شادی مالکی طی بازدید از محل فعالیت گردشگری شهرداری تهران بیان کرد: ۱۸ درصد از حمل و نقل عمومی شهر تهران به عهده تاکسیرانان است و ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران مشغول فعالیت هستند.

مالکی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل است، گفت: با توجه به تدابیر شهردار تهران حمل و نقل عمومی تهران باید به سمت هوشمندسازی برود و عملکرد تاکسی‌ها باید به طور مستقیم رصد شود و در همین راستا مهم‌ترین اقدام سازمان تاکسیرانی در سال ۱۴۰۳ ایجاد سیستم‌های تاکسی‌های برخط و ایجاد سرویس‌های شاتل اختصاص یافته است.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان نوروزی در سال ۱۴۰۳ با ایجاد هماهنگی‌های لازم با ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت اراضی عباس‌آباد نقاط گردشگری پر تردد را در سیستم شاتل راه‌اندازی کرده و شهروندان و مسافران نوروزی با نصب اپلیکیشن «شهرزاد» می‌توانند از سرویس‌های اشتراکی آنلاین، صندلی خود را رزرو و با هزینه کمتر و مناسب‌تر برای دیدن و عزیمت به نقاط گردشگری ترددی آسان را داشته باشند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی مژده بهاری خود را با بیان نوسازی و تحول در سیستم حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: با ورود و تولید هزاران تاکسی برقی، ون تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به سیستم حمل و نقل شهر تهران در سال ۱۴۰۳ شهروندان تهرانی شاهد تحولی بی‌نظیر درعرصه حمل و نقل خواهند بود و با این اقدام امیدوار هستیم سال پیشرو مردم عزیز ما در پایتخت ضمن ترددهای روان و با کیفیت با حمل و نقل عمومی هوایی پاک و به دور از آلودگی را تجربه کنند.

بر اساس گزارش سایت شهر، مالکی در پایان اختصاص خودروهای برقی به سرویس‌های اشتراکی در تمام طول سال ۱۴۰۳، ویژه گردشگران و نقاط پرتردد گردشگری را از مهم‌ترین اقدام این سازمان برای تسهیل در امور تردد و حضور گردشگران شهر تهران دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا