Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@17:19:20 GMT

تصاویر/فستیوال ترسناک گات‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۴۶۶۹

تصاویر/فستیوال ترسناک گات‌ها

هزاران نفر در فستیوال گات‌ها در شهر لایپزیک آلمان شرکت کردند. به گزارش جنوب ینوز و به نقل از فرارو، گات ها خود را خرده فرهنگی می دانند که بعد از ۱۹۸۰ و بعد از پانکها براساس ادبیات گوتیک و ترسناک قرن ۱۹ شکل گرفتند.

حدود دو هزار نفر در گردهمایی طرفداران گات ها در آلمان شرکت کردند.

این گات ها سعی کردند کاراکتر های ترسناک تری از خود بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل پاچینو در یک فیلم ترسناک

به گزارش تابناک به نقل از مهر، آل پاچینو و دن استیونز در فیلمی ترسناک با عنوان «آیین» در نقش کشیش‌های مشکل‌دار بازی می‌کنند.
 

فیلمنامه «آیین» توسط دیوید میدل و انریکو ناتال نوشته شده و اندرو استیونز، میچل ولش و ناتال تهیه کننده آن هستند. اشلی گرین و ابیگیل کوون دیگر بازیگران فیلم را تشکیل داده‌اند.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و درباره ۲ کشیش است؛ یکی از آن‌ها (استیونز) ایمان خود را زیر سوال برده و دیگری (پاچینو) در حال حسابرسی با گذشته پر دردسر خود است. آن‌ها باید فارغ از تفاوت‌هایشان یک زن جوان تسخیر شده را در مجموعه‌ای از حوادث خطرناک نجات دهند. جن‌گیری این فیلم تصویری واقعی از، اما اشمیت را ارایه می‌کند. پرونده این زن آمریکایی مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکاست.

فیلمبرداری این فیلم ژانویه امسال در می‌سی‌سی‌پی انجام شده و «XYZ فیلمز» حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده و قصد دارد آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند و برای توزیع بین‌المللی آن در بازار کن برنامه ریزی کرده است.

پاچینو پروژه‌های متعددی در دست دارد که «مودی» فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی جانی دپ درباره زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی از جمله آن‌هاست. استیونز هم بازیگر ۲ فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» و «ابیگیل» است که در حال اکران هستند.

آخرین فیلم میدل، «کشتن کِنِت چمبرلین» در سال ۲۰۱۹ در سینما‌ها اکران و با تحسین منتقدان مواجه شد و نامزدی چندین جایزه از جمله ایندیپندنت اسپرایت و گاتهام را به دست آورد. ناتال شریک میدل و او هم از تیم سازنده همین فیلم است و تهیه‌کنندگی، تدوین و بازی در آن را برعهده داشت. همکاری‌های میدل و ناتال بیش از ۱۲ جایزه جشنواره‌های مختلف سینمایی، ۳ نامزدی جایزه اسپرایت و یک نامزدی جایزه گاتهام دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران + عکس
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • بلندترین توربین بادی جهان به ارتفاع ۳۶۵ متر در آلمان
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین