Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، ضوابط و مقررات معافیت بخشودگی سنی مشمولان را تشریح کرد.به گزارش بلاغ،سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، برای متولدین سال‌های 54 و ما قبل متناسب با مدرک تحصیلی آنان، معافیت بخشودگی سنی در نظر گرفته شده که افراد واجد شرایطی که تاکنون موفق به بهره‌مندی از این معافیت نشده اند، می توانند با مراجعه  به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 درخواست خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: در این نوع معافیت علاوه بر شرط سنی، مقطع تحصیلی مشمولان نیز ملاک عمل است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: شرط سنی برای دارندگان مدارک تحصیلی زیردیپلم تا لیسانس تا پایان سال 1354، فوق لیسانس تا پایان سال 1352و دکترای غیر پزشکی تا پایان سال1350 تعیین شده است.

سردار مهری عنوان کرد: به استناد تبصره یک ماده 4 قانون خدمت وظیفه عمومی، شناسنامه عکس دار مشمولان بالای 50 سال به شرط اینکه تغییرات سنی نداشته باشد به منزله تعیین تکلیف وضعیت خدمتی آنان است و نیازی نیست برای کارت معافیت سربازی اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: افرادی که سن آنان بالای 50 سال است در صورت تمایل و نیاز به دریافت کارت معافیت، می توانند برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: به علت موج استقبال مشمولان و صف‌های طولانی با موافقت دولت، ثبت نام این طرح یک ماه تمدیدشد.
مشمولان این طرح تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به ۱۶۰۰ کارگزاری در سراسر کشور و یا سایت roostaa.ir ثبت نام کنند.
در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعدباشد به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران