Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@21:31:39 GMT

سه متهم اصلی هنجارشکنی سد لفور دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۵۱۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع ناهنجاری اجتماعی توسط افرادی در سد لفور شهرستان سوادکوه شمالی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ متهم اصلی این ناهنجاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به به توقیف یک موتور چهار چرخ و ۲ فروند قایق گفت: ۲ متهم دیگر این پرونده شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: پلیس با توجه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، انتظامی، ترافیکی و خدماتی گام موثری در مقابله با این تهدیدات برداشته شده است.

سرهنگ مفخمی شهرستانی در خاتمه گفت: پلیس مجری قانون است و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سد لفور هنجارشکنی بسیج مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری عامل مزاحمت برای شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، موسی بهاری امشب _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب امروز در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد کرده بود که عوامل انتظامی به محض اطلاع جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر شد.

▫️رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هر شکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی را در پیش خواهد گرفت.

کد خبر 745888

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند