Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، رضا اردکانیان، وزیر نیرو چند روز قبل در بخشی از یک مصاحبه با ایلنا با انتقاد از زیاد بودن مصرف انرژی در ایران گفت: علت اینکه تحریم شدیم همین بد عادتی در مصرف است، تحریم کنندگان فهمیده‌اند نقطه ضعف ما؛ مصرف است. ما جامعه‌ای مصرفی هستیم؛ چرا چین اینگونه تحریم نمی‌شود؟ چون با یک وعده غذا هم رفع گرسنگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان تاکید کرد: ۴۰ سال فرصت داشته‌ایم خودمان را از شیر نفت جدا کنیم و نکردیم، آن‌ها نقطه ضعف ما را فهمیده‌اند و دائم از همان ناحیه فشار وارد می‌کنند. چون بیشتر از متوسط کشور‌های صنعتی و توسعه یافته غذا می‌خوریم، بیشتر می‌پوشیم و سرانه مسکونی بالاتری داریم، در مقابل احساس رضایتمندی و خوشبختی‌مان هم یک صدم است، باید چارچوب‌های ذهنی را اصلاح کنیم.

تعدادی از کاربران توئیتر با انتشار پست‌هایی به این اظهارنظر وزیر نیرو واکنش نشان دادند که در ادامه آمده است:


 

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: با گذشت چند روز از حملات بی‌سابقه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به حملات صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی جهان عرب به این واقعه همچنان ادامه دارد.

گروهی از کاربران با هشتگ «شکراً ـ ایران» (سپاس ایران) ضمن استقبال از واکنش کوبنده تهران در برابر تل‌آویو از حاکمان جهان عرب خواسته‌اند تا در برابر زیاده‌خواهی‌هاو جنایات صهیونیست‌ها رویکرد مشابهی را در پیش بگیرند.

محمد الزیدی، کاربر عراقی شبکه اجتماعی ایکس، نوشته: «ممنون ایران اسلامی، ممنون ایران مقاومت. ممنون بابت حمایتت از مظلومان. ممنون که صهیونیست‌های غاصب را ادب کردی.»‌

کد خبر 845123 برچسب‌ها شبکه های اجتماعی اردن خبر مهم اسرائیل

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!