Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:08:21 GMT

مراکش و آمریکا قرارداد تسلیحاتی امضا می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۵۸۸۶

مراکش و آمریکا قرارداد تسلیحاتی امضا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت دفاع مراکش اعلام کرد که قصد دارد یک قرارداد تسلیحاتی با دولت آمریکا امضا کند.

بر اساس این قرارداد تسلیحاتی، مراکش قصد دارد جنگنده های «اف ۱۶» از آمریکا خریداری کند.

مراکش بر اساس این طرح قصد دارد ناوگان جنگی و قدرت دفاعی خود را با استفاده از خرید تجهیزات نظامی تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراکش تلاش دارد تا از دولت آمریکا موشکهای هوا به هوا و هوا به زمین و بمب های پیشرفته خریداری کند.

کد خبر 4637566

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا مراکش جنگنده اف 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در حوزه حمل‌ونقل از مدل مشارکت استقبال و هفته آینده دو قرارداد همکاری در قالب همین مدل امضا می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزاد قریشی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در برنامه پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست بوم فناوری)، ارزش آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اصفهان کارت اظهار کرد: داده‌ها در حوزه حمل‌ونقل آن هم در حوزه مدیریت شهری از مهم‌ترین بخش‌ها است.

وی افزود: از این داده‌ها به نحو احسن نمی‌توانیم استفاده کنیم و این نقص وجود دارد، اما راهکار حل چالش این است که داده به‌صورت عام در اختیار تمام استفاده کنندگان قرار گیرد.

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه همیشه سعی کردیم داده‌ها را به صورت باز در اختیار بخش‌های مختلف قرار دهیم و از سوی دیگر با مجموعه‌هایی که داده در حوزه حمل‌ونقل دارند، همکاری کنیم، گفت: دو سال پیش تفاهم‌نامه ای را با مسیریاب نشان امضا کردیم، بر اساس این همکاری هر گونه اطلاعاتی که نیاز دارند در اختیار آنها قرار دادیم و مقرر شد آن‌ها هم در راستای روان سازی ترافیک با مدیریت شهر همکاری کنند.

قریشی با اشاره به چهار سیاست کلی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک تصریح کرد: در همه حوزه‌ها داده‌هایی داریم که می‌توان برای رسیدن به این اهداف از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به چالش‌ها و نیازهای این بخش افزود: برای نمونه برای مکان‌یابی دوربین ثبت تخلفات سرعت در سطح شهر و بهینه‌سازی موقعیت در راستای کاهش هزینه‌ها داده‌هایی موجود است که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای تحقق این نیاز به ما کمک کنند.

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: تبلیغات در محیط‌ها و المان‌های ترافیکی سطح شهر از دیگر موضوعاتی است که می‌توانید در راستای افزایش بهره وری و درآمد به کمک مدیریت شهر بیایید.

قریشی گفت: در حوزه حمل‌ونقل از مدل مشارکت استقبال می‌کنیم، هفته آینده دو قرارداد همکاری در قالب همین مدل امضا می‌کنیم، اگر شرکت‌های دانش‌بنیان پیشنهادی داشته باشند که از نظر شهری و اقتصادی برای مدیریت شهر و حوزه حمل‌ونقل مؤثر و کمک رسان باشد از آن استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اصفهان نخستین حوزه حمل‌ونقل شهری در کشور بود که حمایت از استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان را آغاز کرد، البته این حمایت برکات بسیاری به همراه داشت که مدل مشارکت بخشی از همین روند است.

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا با معاونت علمی ریاست جمهوری نیز توافق کردیم که آن‌ها هم از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت کنند، البته سعی کردیم برای مجموعه‌های نوپا دانش‌بنیان که رزومه ندارند اما دارای گروه‌های خلاق هستند، راه حلی پیدا کنیم تا برای همکاری زودتر به نتیجه برسیم.

کد خبر 747851

دیگر خبرها

  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد