Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فراهانی فرماندارتفرش درجلسه کارگروه خرید گندم از کشاورزان با اشاره به این که، سیاست کلان دولت درموضوع خرید گندم، پرداخت بموقع وجه گندم به کشاورزان است افزود : حذف واسطه‌ها ودلالان را موجب جلوگیری ازاخلال درخرید گندم است.

فراهانی با بیان اینکه با نظارت دقیق وبه روز رسانی سامانه خرید گندم بسیاری ازمشکلات پیش روی کشاورزان برداشته شود استاندارد سازی انبار‌های دپو گندم را ازضروریات دانست وافزود: ایجاد انگیزه بااعمال سیاست‌های تشویقی سبب افزایش تولید گندم توسط کشاورزان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستارمشخص شدن تفاوت قیمت گندم با جوشد واضافه کرد: جهاد کشاورزی شهرستان تفرش موظف به پیگیری‌های لازم برای تامین جو مورد نیازشهرستان است.

قیمت خرید تضمینی گندم امسال کیلویی هزارو ۷۰۰ تومان اعلام شده وفصل برداشت گندم از ۲۰ روز دیگر در شهرستان تفرش آغاز می‌شود.
جهاد کشاورزی شهرستان تفرش پیش بینی کرده امسال ۱۲ هزار تن گندم از ۶ هزارو ۲۰۰ هکتار دیم و ۷۵۰ هکتار کشت آبی در شهرستان تفر برداشت شود.

جلسه خرید گندم شهرستان از کشاورزان به ریاست حمیدرضافراهانی فرماندارتفرش وبا حضوراعضاء درفرمانداری تشکیل شد

انتهای پیام / ج

سخنان فرماندار تفرش در جلسه خرید گندم شهرستان از کشاورزان این شهرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، لاله نیرومند گفت: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ حدود ۳۸ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان بهبهان به کشت گندم اختصاص یافت.

وی افزود: خرید این دانه‌های طلایی توسط ۷ مرکز خرید در سطح شهرستان انجام خواهد گرفت.

نیرومند می‌گوید: پیش بینی می‌شود امسال بیش از  ۷۵ هزار تن گندم برداشت شود.

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به ۱۵ هزار و ۴۰۰ هکتار رسید
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست