Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چنان علاقه‌ای بین شهید جنتی و زینبیون برقرار بود که پس از شهادتش نیرو‌ها اعتراف می‌کردند هیچ فرمانده‌ای مثل حیدر به خوبی با آن‌ها رفتار نکرد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ صبح روز گذشته ۲۰ خرداد، انتشار یک عکس مشترک از سرلشکر «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و شهید مدافع حرم «محمد جنتی» فرمانده ایرانی تیپ زینبیون، این امید را در دل خانواده شهید جنتی زنده کرد که ممکن است پیکر مطهر فرزند شهیدشان را ۲ سال بعد از شهادت بالاخره ببینند و با آن وداع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دو ساله خانواده شهید، بعد از انتشار این عکس مشترک چند ساعت بیشتر طول نکشید و کانال رسمی ستاد معراج‌الشهدا با درج خبر شناسایی پیکر شهید محمد جنتی، مرهمی شد بر درد‌های دو ساله خانواده شهید جنتی.

متن خبر یک خطی ستاد معراج‌الشهدا اینگونه بود: پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد جنتی (حاج‌حیدر) فرمانده ایرانی تیپ زینبیون بعد از گذشت ۲ سال از زمان شهادت کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

زینبیون؛ لشکری که سخت‌ترین عملیات‌ها را در سوریه انجام می‌داد

شهید مدافع حرم «محمد جنتی» ملقب به «حاج حیدر» اصالتاً اهل روستای «دیزج خلیل» از توابع شهرستان «شبستر» استان آذربایجان شرقی بود.

حاج حیدر قبل از آنکه در فروردین ماه ۹۶ به دست تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت برسد، چندین نوبت از ناحیه‌های مختلف بدن زخمی شده بود.

«شهلا پناهی» نویسنده جهاد و مقاومت کشورمان که از چند مدت پیش نگارش کتاب خاطرات شهید محمد جنتی را آغاز کرده است، در خصوص ارتباط میان حاج حیدر و نیرو‌های پاکستانی تحت امرش گفته بود: چنان علاقه‌ای بین شهید و آن‌ها برقرار بود که پس از شهادتش نیرو‌ها اعتراف می‌کردند هیچ فرمانده‌ای مثل حیدر به خوبی با آن‌ها رفتار نکرد. او کنار یک سفره با رزمنده‌ها هم‌غذا می‌شد و مراقب خانواده‌های‌شان بود. تعامل، عشق و رفاقت میان حاج حیدر و نیرو‌های تحت امرش در سوریه بی‌نظیر بود. شهید جنتی به حضرت زینب کبری (س) نیز ارادت فراوانی داشت.

چندی پیش در گلزار شهدای تهران یادمانی برای این شهید بزرگوار آماده کرده بودند که به احتمال زیاد پیکر شهید جنتی در همان محل به خاک سپرده خواهد شد.

و حالا خانواده شهید، همرزمان شهید، نیرو‌های تیپ زینبیون و ملت شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی، بی‌تاب و  منتظر اعلام برنامه‌های مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری حاج حیدر هستند. فرمانده‌ای که در کُنج دل‌های مدافعان حرم برای خود آشیانه‌ای ابدی ساخته است.

«زینبیّون خیلی خوب میجنگند؛ خیلی خوب مجاهدت میکنند. سلام من را به پدر‌ها و مادر‌ها و خانواده‌هایشان برسانید». این جملات بخشی از سخنان مقام معظم رهبری خطاب به خانواده یکی از شهدای مدافع حرم در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۵ بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاج حیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، معصومه علیزاده سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج، گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد.

علیزاده با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز به اعزام بیماران شدیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج نگاه و دید قومیتی به ساختارها را چالش ساز دانست و ابراز داشت: شایستگی باید محور قرار گرفته و اگر برتری نیز شکل بگیرد، برحسب علم اقدام شود.

علیزاده با اشاره به برخی از مشکلات، گفت: کمبود نیرو و منابع انسانی در بیمارستان مطرح بوده و همچنین نیروهایی به عنوان خدمات یا برخی عناوین دیگر مشغول شدند که ردیف گرفته، اما در جایگاه خود قرار ندارند.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید بر اینکه باید پیگیری شده تا نگاه تخصصی به چارت‌ها عملیاتی شود، ابراز داشت: این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم بیمارستان را بهتر مدیریت کنیم.

علیزاده به ضعف تسویه حساب‌های بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: در بحث معوقات بیمه‌ای به ویژه در بحث تأمین اجتماعی مبالغ چشمگیری را شاهدیم که باید همکاری لازم برای تعامل بهتر و بهبود پرداخت‌ها را داشته باشیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران