Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، یک دختر ۸ ساله در دسامبر ۲۰۱۸ در نزدیکی سال نو میلادی ناپدید و جسدش سه هفته بعد پیدا شد. تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که این دختر به یک معبد محلی انتقال داده شده بود و با خوراندن آرام بخش برای چند روز او را بیهوش کرده بودند. تحقیقات این پرونده نشان می‌دهد که قربانی برای چند روز مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفته و نهایتا به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پلیس، این دختر هدف انتقام گیری قرار گرفته تا بدین وسیله عشایر مسلمانی که گله‌هایشان را در این منطقه می‌چرانند بترسند و منطقه را ترک کنند. سه مرد هندو به دلیل تجاوز به این دختر و سپس شکنجه و قتل او به حبس ابد محکوم شدند.

آمار‌های دولتی درباره جنایات در سال ۲۰۱۶ در هند نشان می‌دهد که هر ۱۵ دقیقه یک کودک مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرد و هند با پدیده افزایش سوء استفاده از کودکان مواجه است.

از سوی دیگر هند با روی کار آمدن حزب بهاراتیا جانتا با اشکال خشن تری از ناسیونالیسم هندو مواجه است که اسلام ستیزی یکی از ابعاد رویکرد این حزب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند فساد اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، در بمباران هوایی مناطق مختلف غزه، چند فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه خانه‌ای را در غرب غزه بمباران کردند که در نتیجه آن ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و تعدادی هم زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین ساعتی قبل اردوگاه الشابوره در شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. درنتیجه این بمباران، یک زن به شهادت رسید و شماری هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه امروز جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون اعلام کرد.

بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن افزایش یافته است.

همچنین حمله‌های هوایی و زمینی بی‌وقفه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون ۷۴ هزار و ۸۸۹ زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 6063811

دیگر خبرها

  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه