Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:04:22 GMT

مرکز جامع بیماران خاص دزفول نیازمند کمک های مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۶۳۰۹

مرکز جامع بیماران خاص دزفول نیازمند کمک های مردمی است

محمدرضا اسماعیل چگنی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز درمانی خیریه در هشت طبقه ویژه بیماران دیابتی، دیالیزی و دیگر بیماران خاص با مشارکت خیرین سلامت دزفول از یکسال پیش آغاز شده که شامل ۲ طبقه منفی و ۶ طبقه دیگر است.

وی با بیان اینکه این مرکز نخستین مرکز خیریه کشور خواهد بود که تمام اقدامات درمانی از جمله آندوسکوپی، ماموگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و داروخانه ویژه بیماران خاص را ارائه خواهد داد، گفت: هزینه ساخت این مرکز حدود ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده در حالی که هزینه تجهیزات آن یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول مساحت مرکز جامع بیماران خاص این شهرستان را حدود هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۰ درصد این مرکز ساخته شده و حدود ۱۸۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

به گزارش ایرنا مرکز پرتودرمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی جنوب غرب کشور است که در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای سه هزار متر مربع با ۱۶۰ میلیارد ریال کمک افراد خیر ساخته شده و مردادماه سال ۹۴ به بهره برداری رسید.

این مرکز درمانی به بیماران سرطانی شمال خوزستان و نیز استان‌های ایلام و لرستان خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند.

۷۲۷۸/‏۳۰۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان