Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@04:41:34 GMT

رئیس پلیس:"حیات شبانه"درپایتخت نداریم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۶۴۵۳

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که «حیات شبانه در تهران نداریم». ناطقان: سردار رحیمی با بیان اینکه صنوف تنها در ماه مبارک رمضان اجازه فعالیت تا سحر را داشته‌اند و پس از پایان ماه رمضان این امر منتفی است، ساعت فعالیت صنوف را صرفا تا یک بامداد اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده عدم رعایت این موضوع با صنوف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از طریق معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همه صنوف اعلام کرده‌ایم که زیست شبانه نداریم و صرفا صنوف تا یک بامداد مجاز به فعالیتند. منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس پلیس ، پایتخت ، حیات شبانه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت حیات شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر در خصوص اعمال قانون‌های شبانه در شهر تهران در سال ۱۴۰۲ و طرح نوروزی توضیح داد و گفت: منظور از تخلفات شبانه تخلفاتی هستند که از ساعت ۲۱ الی ۶ صبح توسط برخی از رانندگان حادثه ساز انجام می‌شوند. متأسفانه تعدادی از رانندگان وجود دارند که قانون گریز هستند و در چهار چوب قانون بودن را دوست ندارند و نمی‌خواهند درست رانندگی نمایند که پلیس هم بدون هیچ اغماضی با این رانندگان برخورد قانونی خود را انجام می‌دهد چرا که خط قرمز پلیس برخورد با افرادی است که با رفتارهای غلط ترافیکی خود نظم و امنیت تردد دیگر شهروندان را بر هم می‌زنند و آرامش آنان را مختل می‌کنند.

وی افزود: طرح نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شد. پلیس راهور تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸۹ هزار فقره فقط در بحث تخلفات شبانه کامیون‌ها اعمال قانون داشت که در همین خصوص در طرح نوروزی ۱۴۰۳ این اعمال قانون ۵۵۰۰ مورد بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۳۰۰۰ هزار مورد اعمال قانون در خصوص تخلفات حادثه ساز شبانه صورت گرفته است که این آمار در طرح نوروزی و در همین خصوص ۳۵۰۰۰ هزار مورد بوده است.

سرهنگ کشیر افزود: همچنین در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد از تخلفات مصرف نوشیدنی‌های غیر مجاز بوده است که این آمار در طرح نوروزی هم به همین میزان یعنی کمتر از ۱ درصد از کل آمار بوده است.

وی گفت: کل اعمال قانون‌هایی که در بحث تخلفات شبانه در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت به حدود ۱۹۵۰۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار فقره) می‌رسد که در طرح نوروزی ۱۵۲۰۰ هزار مورد اعمال قانون برای آن دسته از رانندگانی که نظم ترافیکی جامعه را بر هم زده بودند صورت گرفته است.

سرهنگ کشیر بیان داشت: این برخوردها و اعمال قانون‌ها به درخواست شهروندان صورت می‌گیرد و در خواست و خواسته و مطالبه شهروندان از پلیس است که با تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس می‌گیرند و خواسته‌های خود را بیان می‌کنند. سایت rahvar120.ir و شماره تلفن ۱۲۰ در اختیار شهروندان می‌باشد که می‌توانند گزارشات خود را با همکاران بنده در میان بگذارند.

کد خبر 6078429

دیگر خبرها

  • اتصال پایتخت‌های اروپایی با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی به یکدیگر با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • ببینید | توضیحات رئیس پلیس پایتخت درباره آغاز مرحله جدید طرح عفاف و حجاب در تهران
  • رئیس پلیس پایتخت: برخورد با کشف حجاب آغاز شد
  • سهم ۴۶ درصدی موتورسواران از تصادفات جرحی و منجر به مرگ در پایتخت