Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام حیدر زورقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بهره برداری کامل از این پروژه ها که سه هزار و ۱۷۵ خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد برای هزار و ۵۱۸ نفر شغل دائم و برای ۱۰ هزار و ۷۹۵ نفر روز شغل موقت در سیستان و بلوچستان ایجاد خواهد شد.
وی بیان کرد: طرح های قابل افتتاح در سیستان و بلوچستان شامل ۸۵طرح آب و خاک ،۲۸طرح تولیدات گیاهی ،۹طرح تولیدات دامی ،۲ طرح صنایع کشاورزی و غذایی، ۱۱طرح شیلات آب‌های داخلی ،۱۹طرح عشایری و سه طرح آبخیزداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای راه‌اندازی این طرح ها بیش از ۵۵میلیارد و ۸۶میلیون ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایرنا از ۲۱لغایت ۲۷خرداد هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده و شعار امسال این هفته «جهاد کشاورزی، رونق تولید، امنیت غذایی» از سوی وزارت جهادکشاورزی اعلام شده است.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازمشکل آب تاهشدارها ودغدغه های مردمی درتلنگر سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • ازمشکل آب تاهشدارها ودغدغه های مردمی درتلنگر سیستان وبلوچستان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان