Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شبر گفت: دفتر آیت‌الله مدرسی همه روزه پاسخگوی مراجعان است و ضمنا در مناسبت‌های دینی ویژه برنامه‌هایی برگزار می‌کند که مجلس روضه‌خوانی همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) ازجمله آنها است.

حجت الاسلام «سید ابراهیم شبر» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه دفاتر نمایندگی مراجع معظم تقلید حلقه واسط میان مردم و مراجع هستند، اظهار کرد: فعالیت این دفاتر بیشتر در حوزه پاسخگویی به سوالات شرعی، ارائه مشاوره های مذهبی، برگزاری جلسات دینی و برپایی کلاس های علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر تهران آیت الله مدرسی (از مراجع تقلید کربلای معلی و مفسر تفسیر «من هدی القرآن») ادامه داد: این دفتر همه روزه پاسخگوی مراجعان است و فعالیت آن صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 18 است.

 

وی اضافه کرد: مهم ترین برنامه این دفتر در طول سال، برپایی جلسات تفسیر آیت الله مدرسی در شب های ماه مبارک رمضان است که همه ساله با استقبال خوبی از سوی روحانیون، طلاب و عموم مردم همراه می شود.

 

شبر با بیان اینکه کلاس های علمی نیز روزهای سه شنبه در دفتر آیت الله مدرسی در تهران برگزار می شود، گفت: دفاتر نمایندگی مراجع تقلید باید پایگاه علمی در هر منطقه باشند و زمینه گردهم آیی روحانیون آن منطقه را فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: دفتر آیت الله مدرسی در مناسبت های دینی ویژه برنامه هایی برگزار می کند که برپایی مجلس روضه همراه با سخنرانی مذهبی و مرثیه خوانی در ایام شهادت حضرت رقیه(س) دختر حضرت سیدالشهدا(ع) از جمله آنها است.

 

 

مسئول دفتر آیت الله مدرسی در تهران افزود: در همین راستا، مراسم سوگواری در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، سه شنبه، 21 خردادماه از ساعت 20 و 45 دقیقه در این دفتر برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: توزیع کتاب های دینی و علمی از جمله کتاب های آیت الله مدرسی میان مدارس علمیه، مساجد و مدارس شهر تهران و شرکت در برنامه های سایر دفاتر نمایندگی مراجع معظم تقلید از برنامه های دیگر دفتر این مرجع در تهران است.

 

شبر در پایان تاکید کرد: رویکرد ما در برگزاری برنامه های مختلف و برپایی کلاس های علمی، تعمیق بصیرت دینی و گسترش اطلاعات مذهبی مردم است.

 

یادآور می شود، دفتر آیت الله مدرسی در تهران، خیابان 15 خرداد، کوچه امامزاده یحیی(ع) واقع شده است.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مجلس نماز عید فطر استان بوشهر عید فطر مسکن روزنامه عید سعید فطر مقاومت دهه کرامت مراجع حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت لبنان به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت مقر یگان کنترل هوایی در پایگاه «مرون» را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به انهدام تجهیزات داخل آن شد.

به نقل از الجزیره، مقاومت لبنان امروز (چهارشنبه) همچنین پایگاه «برانیت» و «رامیا» را نیز هدف قرار داد.

از زمان جنگ غزه مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد