Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

وی اظهار داشت: با صاحبان سه هزار واحد مسکونی نیز برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن قرار داد منعقد شده است.
رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیلزده لرستان اضافه کرد: تا کنون عملیات آوار برداری یک هزار و ۷۹۰ واحد مسکونی پایان یافته و یک هزار و ۱۲۰ واحد پی کنی شده و آرماتوربندی، بتن ریزی و اسکلت ۳۰۶ واحد مسکونی نیز پایان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواجه‌ای با اشاره به آغاز عملیات تعمیر چهار هزار واحد مسکونی بیان کرد: تا کنون به صاحبان ۵۷۴ واحد صنفی و تجاری کمک‌های بلاعوض پرداخت شده و اعطای تسهیلات سرمایه‌ای نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: حدود پنج هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل زده توزیع شده و تفاهم اولیه با سازمان بسیج سازندگی برای انجام کارهای مربوط به ۵۰۰ واحد احداثی روستایی و یکهزار و ۶۰۰ واحد تعمیری در مناطق سیل زده لرستان منعقد و مقرر شده بررسی‌های لازم برای اقدامات بیشتر صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، به هر خانوار خسارت دیده سیل ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود پنج درصد تعلق می‌گیرد.

برای بازسازی واحد مسکونی روستایی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که این مبلغ در مناطق شهری ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض خواهد بود.

همچنین میزان تسهیلات و کمک‌های بلاعوض واحدهای صنفی به ترتیب ۱۰ تا ۲۰ و ۳ تا ۵ میلیون تومان اعلام شده است.

برای واحدهای صنفی احداثی نیز ۵ میلیون تومان بلاعوض و ۱۵ تا ۴۵ میلیون تومان تسهیلات با توجه به متراژ مغازه پرداخت می‌شود.

تسهیلات سرمایه‌ای برای اجناس و موجودی واحدهای صنفی نیز از ۱۵ تا ۴۵ میلیون تومان است که برآورد خسارت برعهده کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، صنعت، معدن تجارت و بنیاد مسکن است.

۳۵ هزار واحد مسکونی لرستان بر اثر سیل خسارت دیده و در مجموع استان متحمل ۱۰ هزار میلیارد تومان ضرر ناشی از سیل فروردین امسال شده است.

۷۲۶۹/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل لرستان بازسازی مناطق سیلزده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد