Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران- تبریز مرداد امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران- تبریز از ۹ تا ۱۳ مرداد امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدرضا پورمحمدی» در مراسم رونمایی از پوستر این نمایشگاه بر آمادگی همه دستگاه‌های مسوول و نمایندگان تشکل‌های مربوط به هنر صنعت فرش برای برگزاری باشکوه نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز تأکید کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی برای رونق و توسعه صنعت فرش تبریز است و باید به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی آمادگی استان را برای برگزاری دائمی نمایشگاه فرش دستباف ایران در تبریز اعلام کرد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی فرش در سال‌های آینده در سطح گسترده‌تری برگزار می‌شود.

وی، فرش تبریز را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های فرهنگی آذربایجان و ایران عنوان کرد و گفت: شهر تبریز به واسطه ظرفیت‌های کم‌نظیر در این حوزه، به عنوان پایتخت جهانی فرش دستباف انتخاب شد، اما تاکنون گام مناسبی در جهت معرفی این ظرفیت‌ها برداشته نشده است.

پورمحمدی با بیان اینکه بازاریابی و عرضه یکی از مهم‌ترین چالش‌های صنعت فرش تبریز است، افزود: فعالیت 200 هزار نفر از جمعیت استان در حوزه فرش، این صنعت را از نظر اقتصادی برای استان بسیار مهم کرده است. 

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فرش تبریز معرف ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی ایران است، تصریح کرد: با تغییرات صورت گرفته در عرصه اقتصادی، ایجاد جایگزین مناسبی برای ساز و کارهای سنتی صنعت فرش ضروری است.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس نماز عید فطر مسکن عید فطر امام جمعه کازرون خوزستان گام دوم انقلاب فضای مجازی تولید فرش دستبافت استاندار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ قائم‌مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

علی رمضانی افزود: «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

گفتنی است شعار سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز
  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند