Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سارا دورسون خواجه» ۲۷ ساله یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان است و در پست‌های دفاع و هافبک دفاعی بازی می‌کند.«سارا دورسون خواجه» در شهر کلن، از پدری ایرانی و مادری ترک متولد شد و از سال ۲۰۰۷ به صورت حرفه‌ای برای باشگاه‌های آلمانی بازی می‌کند؛ او یکی از ستاره‌های مستعد فوتبال این کشور است و قهرمانی در لیگ و جام حذفی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

این بازیکن ایرانی تبار در رده‌های نوجوانان و جوانان در تیم ملی آلمان نیز بازی کرده و از سال ۲۰۱۶ درتیم بزرگسالان این کشور توپ می‌زند.سارا دورسون خواجه در جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۷ بازی کرد و علی رغم نتایج نه چندان درخشان آلمان، نمایش فوق العاده‌ای در این مسابقات داشت.او در نخستین بازی آلمان در جام جهانی فرانسه در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در پیروزی این تیم مقابل چین داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام جهانی زنان فوتبال زنان ایرانی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود