Web Analytics Made Easy - Statcounter


 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شیخ عبدالرحیم خطیبی شامگاه امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اظهار داشت: قضاوت افکار عمومی می‌تواند معیار مناسبی برای سنجش میزان رضایت پروردگار از عملکرد یک مقام مسوول باشد.

وی با بیان این آیین‌های تکریم و معارفه عموما به سه دسته تقسیم می‌شود، افزود: بی‌تفاوتی، خوشحالی و اندوه از مهمترین حالاتی است که به هنگام تکریم و معارفه یک مسوول در مردم ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت قشم تصریح کرد: فرمانده سپاه قشم در طول حدود 32 ماه عمر خدمتی خود در جزیره قشم توانست با خدمت بی منت و خالصانه محبوبیت مردمی مطلوبی را کسب کند و آیین تکریم حقیقتا موجب اندوه مردم است.

خطیبی ادامه داد: عملکرد فرماندهان موفق و کارآمد سپاه پاسداران، محبوبیت نظام و انقلاب را موجب می‌شود و نظام اسلامی همواره به چنین شخصیت‌هایی نیاز دارد.

وی وحدت‌گرایی را از دیگر شاخصه‌های نیروهای کارآمد برشمرد و اضافه کرد: تمامی مسوولان و مدیران شهرستان باید چنین شیوه خدمتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است، طی این آیین «محمد سالاری» و حجت‌الاسلام والمسلمین «امید درویشی» طی احکامی جداگانه به عنوان فرمانده و مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم منصوب شدند و از خدمات «رحمت‌اله دهقانی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «موسی خالصی» تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر