Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:56:46 GMT

مالک باشگاه، ماشین سازی را از بلاتکلیفی نجات دهد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۷۸۴۵

مالک باشگاه، ماشین سازی را از بلاتکلیفی نجات دهد

اصغر اعتباری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، وضعیت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را همچون کودک سرراهی توصیف کرد که در سایه بزرگی و هزینه‌های تراکتورسازی گم شده است و کسی به فکر آینده و شرایط حضور این تیم پرطرفدار در فصل آتی لیگ برتر نیست.

وی اظهار کرد: در حالی که ماشین سازی مثل تراکتورسازی اصالت دارد و قطب فوتبال آذربایجان بوده و قدیمی ترین تیم این دیار است، اما در واقع این تیم صاحب ندارد و همه چیز تحت تاثیر نام تراکتورسازی قرار گرفته است و ادامه این روند به ضرر کل فوتبال تبریز و آذربایجان منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتباری، از دست دادن هواداران ماشین سازی را نتیجه نوع مالکیت این تیم طی چند سال اخیر دانست و اضافه کرد: در حالی که در زمان‌های گذشته هواداران ماشین سازی از تراکتور بیشتر بودند و بازی این دو تیم در تبریز به دلیل حساسیت‌های خاص هوادارانشان از اهمیت بالایی برخوردار بود، امروز این رقابت درست و منطقی جای خود را به بی انگیزیگی هواداران دو تیم داده است و دیگر از آن هیجان‌های فوتبالی در تبریز خبری نیست.

وی پیشرفت فوتبال آذربایجان را وابسته به رقابت تنگاتنگ ماشین سازی و تراکتورسازی دانست و ادامه داد: بهتر است مالک کنونی باشگاه ماشین سازی یک بار برای همیشه تکلیف این تیم را مشخص کند تا نوع رسیدگی به تیم بهتر و مناسب تر شود.

اعتباری با انتقاد از نحو ه اداره تیم ماشین سازی در فصل گذشته لیگ برتر، گفت: در حالی که این تیم در نیم فصل دوم نیاز مبرم به مهاجم داشت، پیمان بابایی را به یک تیم از جمهوری آذربایجان ترانسفر کردند و سپس در به در دنبال مهاجم بودند.

مربی اسبق تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی افزود: امروز تمام اخبار نقل و انتقالات فوتبال تبریز متوجه تراکتورسازی است و هیچ خبری از ماشین سازی در رسانه ها وجود ندارد که این موضوع نشان دهنده تناقض ها در نوع اداره این دو تیم است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز فصل هیجدهم لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده سیزدهم به پایان رساند.

تیم فوتبال ماشین سازی با ۵۰ سال قدمت ورزشکاران و مربیان بزرگی را تحویل فوتبال ایران داده است.

۳۰۳۸/‏۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز

مالک رحمتی در این دیدار بااشاره به افتخار افرینی‌های دوره‌های گذشته این تیم پاراالمپیک از ورزشکاران خواست تا با مدد گرفتن از امام رضا (ع )قهرمانی‌های خود را در پاراالمپیک تکرارکنند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی در جهان به اهتزاز در بیاورند.

 

تیم ملی والیبال نشسته مردان کشوردر تبریز اردوی ۹ روزه برپاکرده و خودش را برای حضور قدرتمند در مسابقات پارا المپیک پاریس اماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز
  • تیم اقدمی تبریزبر صدر بسکتبال زیر ۱۴ سال دختران آذربایجان شرقی