Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ داوطلبان را اعلام کرد. حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توکلی افزود: از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب این آزمون تعداد ۳۰۸ هزار و ۵۴ نفر معادل ۵۰.۱۰ درصد داوطلبان زن و تعداد ۳۰۶ هزار و ۸۲۹ نفر معادل ۴۹.۹۰ درصد داوطلبان مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اگر داوطلبان درباره مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقداماتی را انجام دهند، ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۱ خرداد از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت نام کننده در این آزمون تعداد ۳۵۸ هزار و ۲۹۷ داوطلب معادل ۵۸.۲۷ درصد ثبت نام کنندگان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

توکلی گفت: از میان ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب شرکت کننده، تعداد ۴۰ هزار و ۶۶۹ داوطلب نیز در کدرشته های دوم (شناور) شرکت کرده‌اند و با توجه به مجموع داوطلبان در کدرشته های اول و کدرشته های شناور در مجموع تعداد ۶۵۵ هزار و ۵۵۲ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ صادر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته، در ۷۷ شهر و ۱۶۲ حوزه امتحانی در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: در آزمون صبح پنجشنبه ۲۳ خرداد ۲۹۹ هزار و ۵۶۴ داوطلب در ۳۲ کدرشته، در بعدازظهر پنجشنبه ۲۳ خرداد ۸۲ هزار و ۶۷۸ داوطلب در ۶۳ کدرشته و در صبح جمعه ۲۴ خرداد ۲۷۳ هزار و ۳۱۰ داوطلب در ۳۶ کدرشته به رقابت می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ داوطلبانی‌که موفق به نام نویسی برای نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشده اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین فرصت دارند برای این آزمون نام نویسی کنند.
به گفته معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، این تصمیم با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده بعلت تعطیلات عید نوروز موفق به نام نویسی نشده اند گرفته شد.
آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید:تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟ | انواع دستگاه‌های تقلب‌یاب را بشناسید
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور