Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی قاسمی مدیرعامل امور شعب پست بانک استان یزد گفت: راه اندازی دفاتر خدمات بانکی پست بانک از ارزشمندترین خدمات وزارت ارتباطات است و خوشبختانه امروز روستا‌های گرد کوه، بهادران، منشاد  شهرستان مهریز دارای باجه های پست بانک شدند.

قاسمی افزود:   هدف اصلي راه اندازی دفاتر و باجه های پست بانك خدمت رساني به مردم و انجام امور خدماتي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل امور شعب پست بانک استان یزد ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان یزد در شعب پست بانک از رتبه اول برخوردار و یکی از بانک‌های عضو قانون اشتغال پایدار روستایی است.

زارع زاده فرماندار مهریز با اشاره به نقش و اهمیت دفاتر پست بانک در سطح شهرها و روستا‌ها اظهار داشت: با توجه به الکترونیکی و اینترنتی شدن بیشتر کار‌ها،  نقش زمان در انجام کار‌ها، خدمات و تسهیلات بانکی از این قاعده مستثنی نیستند.

 فرماندار مهریز ادامه داد: وجود پست بانک‌ها بخصوص در روستا‌ها که به امکانات موجود در شهر دسترسی ندارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند بسیاری از مشکلات بانکی مردم را مرتفع سازد.

انتهای پیام/ غ

افتتاح سه باجه پست بانک در شهرستان مهریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است

کیومرث حبیبی به تشریح برنامه های دولت برای ایجاد زیرساخت های ثبت جهانی در روستای پالنگان پرداخت و گفت: حدود سه سال است که در حال تلاش برای ثبت جهانی این روستا هستیم و ایجاد زیرساخت ها نیز یکی پس از دیگری انجام می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: بر اساس دستورالعمل‌ها اقداماتی مانند رمپ معلولین، سنگ‌فرش راه و ... باید ایجاد شود.

وی گفت: رویدادمحوری یکی از پارامتر‌های اصلی در ثبت جهانی روستاهاست که تاکنون سابقه برگزاری یک رویداد با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر جز در پالنگان، در هیچکدام از روستا‌های کاندید ثبت جهانی برگزار نشده است.

حبیبی با اشاره به رفع مشکل ۳۰ ساله شبکه فاضلاب روستای پالنگان، بیان کرد: لوله لازم برای اجرای این پروژه خریداری شده و ظرف یکی دو سال آینده اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

طنین نوای هزار دف در پالنگان + تصاویر

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، جاده دسترسی روستا نیز توسط راهداری و با مشارکت مردم در حال تعریض است ضمن اینکه کل جاده دسترسی نیز با توجه به برنامه‌ریزی برای ثبت جهانی پالنگان در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل روشنایی روستای پالنگان مرتفع شده و احداث چند چشمه سرویس بهداشتی هم در برنامه قرار دارد، ادامه داد: همچنین در روستای تاریخی گردشگری پالنگان یک زمین فوتسال یا زمین محصور فوتبال گل کوچک احداث می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه دنبال نورپردازی آثار تاریخی هستیم گفت: اگر بتوانیم این روستا را در گان‌های مختلف به عنوان ثبت جهانی ثبت کنیم می‌توانیم اعتبارات خوبی را جذب کنیم.

 روستای پالنگان جز ۸ استان کاندید برای ثبت جهانی است و براساس امتیاز‌هایی که یونسکو اعلام کرده، پالنگان و ابیانیه دو روستای اول از این هشت روستای انتخاب شده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد