Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در 17 شهریور ماه سال 1365 در رشته های دندانپزشکی با پذیرش حدود 40 دانشجو در رشته دکتری حرفه ای دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز کرد.

در سال 1374 با موافقت ریاست عالیه دانشگاه و تصویب وزارت بهداشت دو رشته پروتز دندان و پرستاری دندانپزشکی نیز به این واحد اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سال 1387 مجوز 9 رشته تخصصی نیز توسط وزارت بهداشت برای این واحد صادر شد و هم اکنون در تمام رشته های علوم دندانپزشکی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشجو می پذیرد.

این دانشکده از ابتدای تأسیس تاکنون، 3685 نفر در دکترای عمومی رشته دندانپزشکی، 61 نفر در کارشناسی ناپیوسته پروتزهای دندانی، 32 نفر در کارشناسی پیوسته پروتزهای دندانی، جمعاً 110 نفر دانشجوی تخصصی در 9 رشته، 1065 نفر در کاردانی پروتز دندان، 530 نفر در پرستاری دندانپزشکی و 130 نفر در کاردانی بهداشت دهان این واحد فارغ التحصیل شده اند.

در همین راستا به سراغ دانشجویان این واحد رفتیم تا ضمن بررسی سطح علمی دانشگاه و استادان، به دغدغه ها و مشکلات آنان و همچنین پیشنهاداتشان به متقاضیان رشته دندان پزشکی در کنکور سراسری بپردازیم.

ابتدا تصمیم گرفتیم که سطح علمی و کیفی استادان دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد را از طریق گفت و گو با دانشجویان این دانشکده مورد ارزیابی قرار دهیم.

احمد حسینی دانشجوی ترم دو رشته دندان پزشکی معتقد است که استادان دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارند و بسیاری از آن ها در دانشگاه های دولتی نیز تدریس می کنند. این دانشجو می گوید بیشتر کتاب هایی که در دانشکده تدریس می شود نوشته استادان خودشان است و نسبت به دانشگاه های سراسری هیچ کمبودی را احساس نمی کند.

دانشجوی دیگری که ورودی مهرماه سال 97 بود سطح علمی دانشگاه را به طور کلی خوب ارزیابی می کند؛ البته او تاکید می کند که استادان با یک دیگر متفاوت هستند و امکان دارد بار علمی یک استاد با استاد دیگر تفاوت داشته باشد. این دانشجو می گوید دوستانی دارد که در رشته دندان پزشکی دانشگاه های سراسری تحصیل می کنند اما طبق بررسی هایی که انجام داده متوجه شده است که نوع تدریس در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با این دانشگاه تفاوت چندانی ندارد.

به سراغ دانشجویان ترم بالاتر رفتیم. از «رضا رستمی» دانشجوی رشته دندان پزشکی ورودی سال 92 نیز درباره سطح علمی استادان و دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سوال کردیم. وی معتقد است استادانی که در این دانشکده تدریس می کنند، در حوزه تخصصی خود بسیار حرفه ای هستند و تاکید می کند در طول 6 سال حضور خود در این دانشکده، سطح آموزشی آن در جایگاه قابل قبولی بوده است.

مریم آتشی دانشجوی رشته دندان پزشکی ورودی سال 91 است. وی درباره سطح علمی این دانشکده تاکید می کند که استادان معروف و به نامی در حوزه های مختلف جراحی، ترمیمی و n2 در دانشکده وجود دارد که از لحاظ علمی، چیزی کم از استادان دانشگاه های سراسری ندارند.

مریم همامی ورودی مهرماه سال 93 است؛ او می گوید قبل از آن که وارد دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شود، گمان می کرده که سطح علمی دانشکده در حد خوب باشد. اما پس از ورود متوجه شده است که سطح آموزشی و علمی این دانشکده بیشتر از چیزی ست که انتظار داشته است.

آلاله طلوعی رزیدنت کودکان و ورودی سال 96 نیز معتقد است استادان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سعی می کنند هر آنچه را آموخته اند در اختیار دانشجویان قرار دهند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. او می گوید وقتی فردی وارد دانشگاه می شود باید این موضوع را بداند که فضای دانشگاه با دبیرستان متفاوت است و فرد در دانشگاه باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهد. در واقع میزان موفقیت فرد به میزان تلاش آن وابسته است.

دغدغه های دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، موضوعی است که تا پایان دوران شیرین و پر فراز و نشیب دانشجویی ادامه خواهد داشت و هیچ گاه تمام نمی شود. این دغدغه مندی به عوامل گوناگونی از جمله نوع جهان بینی، اولویت ها و کاستی های فرد بستگی دارد.

دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند کما این که به نظر می رسد دغدغه های آن ها با توجه به این تحصیل و تهذیب در اولویت های زندگی آن ها قرار دارد، بیشتر و منطقی ترباشد.

احمد حسینی افزایش تعداد کیس های عملی برای انجام فرآیند آزمایش را یکی از اصلی ترین مطالبه های دانشجویان دندان پزشکی دانست. او معتقد است این کیس های عملی باید افزایش پیدا کنند و دانشجویان ترم بالاتر از این موضوع گلایه مند هستند.

دانشجوی ورودی مهرماه 97 معتقد است مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بایستی امکانات بیشتری را برای دانشجویان رشته دندان پزشکی فراهم کنند تا فرآیند آموزشی و پژوهشی آن ها با کیفیت بهتری انجام شود. او می گوید برای کار تشریح نیاز به نمونه های آزمایش و اجساد بیشتری وجود دارد. این دانشجو از افزایش نرخ شهریه ها نیز گلایه مند بود و از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در خواست کرد برای این موضوع تدبیری بی اندیشند.

رضا رستمی می گوید مشکلات همواره وجود دارد آن ها هیچ گاه به صفر نمی رسند. رستمی بر سخت بودن رشته دندان پزشکی تاکید دارد و معتقد است سخت گیری های بیش از حد استادان، باعث فشار مضاعف بر روی دانشجویان خواهد شد. رضا رستمی همانند احمد حسینی از کمبود کیس عملی و بیماران گلایه مند است. وی همچنین از مسئولان دانشگاه آزاد تقاضا دارد که مشکلات امکاناتی دانشکده را حل کنند.

مریم آتشی می گوید مسئولان دانشکده برای حل مشکلات دانشجویان و رسیدگی به مطالبات آن ها جلسات متعددی را برگزار می کنند؛ دکتر آتشی اصلی ترین مشکل دانشکده را جمعیت زیاد دانشجویان و کمبود یونیت دندان پزشکی می داند.

مریم همامی نیز از سختی کشیدن دانشجویان در طول دوران تحصیل برای تهیه مواد و کار کردن با بیمارهای مختلف گلایه می کند؛ همامی می گوید بزرگترین خواسته دانشجویان دانشکده پزشکی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی این است که بر سازماندهی بیماران و موادی که وارد دانشگاه می شود نظارت کافی وجود داشته باشد. وی ضمن انتقاد از این که تمامی اقدامات از قبیل هماهنگی و پیدا کردن بیمار بر عهده دانشجو است از سخت بودن فرآیند تهیه مواد گلایه مند است. او می گوید اگر دانشکده هزینه تهیه مواد را بر عهده بگیرد علاوه بر برداشتن بار از روی دانشجویان، ساماندهی بخش ها را در پی خواهد داشت.

آلاله طلوعی از دکتر طهرانچی تقاضا دارد که بر روی گسترش دانشکده دیجیتال تمرکز داشته باشد؛ وی می گوید که به یک سنتر تروما برای کودکان نیاز دارند که بتوانند کارهای خود به سهولت پیش ببرند.

سخنی با داوطلبان رشته دندان پزشکی/ به فکر پول نباشید!

رشته دندان پزشکی جزء رشته هایی است که همیشه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ به طوری که برای برخی از دانش آموزان رشته تجربی، دندان پزشکی اولویت بیشتری نسبت به رشته پزشکی دارد.

شخصیت شغلی، جایگاه اجتماعی، جذابیت کار و همچنین درآمد بالای رشته دندان پزشکی از جمله مواردی است که باعث شده است این رشته در میان داوطلبان رشته تجربی بسیار دوست داشتنی و محبوب باشد.

گفت و گوی خود را با دانشجویان دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دادیم و از آن ها در خواست کردیم صحبت کوتاهی را با داوطلبان رشته دندان پزشکی داشته باشند و پیشنهادات خود را با آن ها در میان بگذارند.

احمد حسینی می گوید رشته دندان پزشکی را به پیشنهاد خانواده انتخاب کرده است و از این که در این رشته تحصیل می کند احساس رضایت دارد؛ وی به داوطلبان کنکور تجربی پیشنهاد می دهدکه از میان رشته دندان پزشکی و پزشکی، رشته دندان پزشکی را انتخاب کنند. البته تاکید می کند که این موضوع بستگی به علاقه هر شخص دارد.

این دانشجوی ورودی مهرماه 97 معتقد است به دلیل این که برخی رشته در ایران آینده شغلی مناسبی ندارند، بسیاری از افراد به دلیل درآمد بالای رشته دندان پزشکی به سمت آن سوق داده می شوند. او می گوید درآمد شغل دندان پزشکی خوب است اما داوطلبان صرفا نباید به فکر درآمد باشند و باید به علایق خود نیز توجه کنند.

رضا رستمی نیز در یک جمله می گوید داوطلبان صرفا به خاطر پول رشته دندان پزشکی را انتخاب نکنند.

مریم آتشی معتقد است برای انتخاب هر رشته ای، اولویت اول باید علاقه فرد باشد. وی می گوید که اگر فردی به رشته ای علاقه داشته باشد، سختی های آن را نیز تحمل خواهد کرد.

مریم همامی می گوید این موضوع درست که امروز شغل دندان پزشکی درآمد بالایی دارد که پزشکان از جایگاه اجتماعی بالایی برخودارند اما معتقد است شاید 10 سال آینده چنین شرایطی وجود نداشته باشد. همامی تصریح می کند که این احتمال وجود دارد تا 10 سال آینده به دلیل پیشرفت علم و اشباع رشته دندان پزشکی، پزشکان این رشته شرایط چندان مناسبی نداشته باشند. او می گوید بسیاری دانشجویان رشته دندان پزشکی به این رشته علاقه ای ندارند و صرفا دنبال درآمد هستند اما پس از مدتی این رشته را رها می کنند و دنبال علاقه خود می روند.

دست آخر این که، استفاده از تجربیات افراد همواره می تواند یکی از راهکارهای اصلی برای رسیدن به موفقیت باشد؛ دانشجویان رشته دندان پزشکی نیز مانند تمامی دانشجویان دغدغه ها و خواسته هایی از مسئولان ذی ربط دارند که رسیدگی به آن ها راه موفقیت را برای نسل های آینده هموار خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، هر فردی با توجه به منظومه فکری که دارد، دارای علایق خاصی است که به زندگی او جهت می دهد. امروز دغدغه های مالی به یکی از اصلی ترین دغدغه های جوانان تبدیل شده و به دنبال رشته تحصیلی هستند که بتوانند از طریق آن درآمد بالایی کسب کنند. البته که این موضوع مهم است اما در انتخاب رشته تحصیلی عوامل دیگری مانند توانایی های فردی و علایق درونی دخیل هستند که عدم توجه به آن ها مسیر زندگی شخص را عوض خواهد کرد و اثرات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

108 / 167 مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی دندان پزشکی دکتر طهرانچی دکتر نفر دکتر ابطحی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی دندان پزشکی دکتر طهرانچی دکتر نفر دکتر ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۱۴۰۳.۰۱.۲۹ لغایت ۱۴۰۳.۰۲.۱۲ می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

ارائه درخواست و دارا بودن شرایط لازم به هیچ عنوان به معنی پذیرش نیست.

در صورت وجود هر گونه مغایرت در شرایط متقاضیان با ضوابط موجود در فراخوان، درخواست متقاضیان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند.

پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

در صورت نقص در تکمیل ثبت نام و عدم ارسال نهایی مدارک در سامانه، پرونده از مرحله بررسی خارج می‌شود.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته امکان ثبت نام در فراخوان پذیرش فوق را ندارند.

در صورت تمایل برای ثبت نام، ابتدا متقاضیان بایستی فرم پیش نویس گواهی دانشجوی ممتاز را از قسمت پیوست شماره (۱) دانلود نموده و پس از تکمیل و تأیید رسمی ممهور به مهر و امضای دانشگاه محل تحصیل خود نسبت به بارگذاری در مراحل ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

شرایط لازم برای ارائه درخواست:

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی، با سپری نمودن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی (عدد غیر صحیح تعداد واحدها به پایین گرد می‌شود)، از لحاظ معدل کل جزو ۲۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم‌ورودی باشند.

تبصره ۱: متقاضیان ورودی بهمن ۱۳۹۸ به شرط دانش آموختگی در ۸ نیم سال می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.

متقاضی باید حداکثر تا ۳۱ . ۶ . ۱۴۰۳ و طی ۸ نیم سال دانش آموخته شود.

درخواست پذیرش متقاضیانی که در طول شش نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته دانش آموخته شوند و به لحاظ معدل کل در مقایسه با معدل کل ۸ نیمسال دانشجویان هم رشته و غیرهم ورودی خود جزء ۲۰ درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، قابل بررسی است. داوطلبان مشمول این تبصره می توانند در فراخوان ثبت نام کنند.

تقاضا در رشته‌هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی پیوسته، ۹ نیمسال تحصیلی باشد، قابل بررسی است.

برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر ۱۰ نیمسال تحصیلی است.

برای دانشجویان در حال تحصیل همزمان در دو رشته، طول مدت مجاز تحصیل، حداکثر ۱۰ نیمسال است.

برای دانشجویان موضوع تبصره های۲، ۳ و ۴ که در مدت ۹ یا ۱۰ نیمسال دانش آموخته می‌شوند به ترتیب معدل ۷ یا ۸ نیمسال ایشان با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی مصوب، با معدل ۶ نیمسال دانشجویان هم رشته‌ای که بیشترین واحدهای درسی خود را با ایشان گذرانده‌اند، مقایسه می‌شود.

برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر ۸ نیم سال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آنها گذرانده‌اند. دانشجویان ورودی ۹۸ که در طول دوره تحصیل خود تغییر رشته داشته‌اند، به شرط دانش‌آموختگی، حداکثر در ۹ نیمسال و دارا بودن سایر شرایط استعداد درخشان، می‌توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند.

ملاحظات مهم:

درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیادهای علمی - دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص کارگروه‌هـای تخصصی برنامه‌ریزی و گسترش آموزش عالی با ارائه معرفی‌نامـه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مـازاد بر ظـرفیت پذیرش با آزمـون، بررسی می‌شود.

تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، مجاز نیست.

توافق‌نامه حمایت از جذب استعدادهای برتر در رشته های اولویت‌دار کشور با بنیاد ملی نخبگان برای پذیرش بدون آزمون مورد تایید است.

پذیرش دانشجویان نمونه کشوری در هر سال تحصیلی بر اساس مصوبه شورای هدایت و با معرفی حائزین شرایط توسط سازمان سنجش به دانشگاه انجام می شود.

ظرفیت پذیرش:

ظرفیت پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان، حداکثر به اندازه ۱۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور کارشناسی ارشد در هر کدام از کد رشته محل های اعلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور است. از این ظرفیت دو سوم به دانشجویان دانشگاه پیام نور و یک سوم باقی مانده به دانشجویان حائز شرایط سایر دانشگاه‌ها تعلق می‌گیرد.

چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته ای در دوره کارشناسی ارشد با ۱۰درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، صرفاً تقاضای دانشجویان ده درصد برتر بعدی دانشگاه پیام نور با اولویت رتبه در آن رشته و در صورت دارا بودن سایر شرایط، بررسی می شود.

اتباع غیر ایرانی مقیم ایران ورودی دوره کارشناسی پیوسته سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ و بعد از آن در صورت داشتن شرایط می توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره مند شوند.

پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور بصورت رایگان نبوده و هرساله با پرداخت شهریه مصوب هیأت امنای دانشگاه انجام می‌پذیرد.

پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی، بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان‌پذیر است.

تعیین اولویت ها (انتخاب رشته/ گرایش) :

متقاضیان می‌توانند حداکثر یک رشته گرایش در ۵ رشته محل مرتبط با رشته دوره کارشناسی خود را به ترتیب اولویت انتخاب کنند. بدیهی است چنانچه متقاضی در یکی از رشته/گرایش‌های انتخابی پذیرفته شود، اولویت‌های بعدی وی بررسی نخواهد شد. ضمناً پس از بررسی پرونده‌ها و اعلام نتایج، امکان تغییر اولویت در رشته/گرایش و محل انتخابی وجود ندارد. لذا اکیداً توصیه می‌شود متقاضیان در تعیین اولویت رشته/گرایش و محل انتخابی دقت کافی داشته باشند.

با توجه به اینکه احتمال تغییر رشته‌ها و همچنین ظرفیت اعلامی مشمول پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ -۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش وجود دارد، لذا حذف رشته/گرایش مورد تقاضای داوطلب هیچ گونه حقی برای وی ایجاد نمی‌کند.

نکات مهم:

پذیرش برای هر سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.

مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند، بررسی نخواهد شد.

وجه پرداختی بابت ثبت نام در این فراخوان بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است و به هیـچ وجه مسترد نمی شود بنابراین متقاضیان پیش از اقدام به ثبت نام شرایط مندرج در فراخوان را به دقت مطالعه کنند.

درخواست متقاضی صرفاً در اولویت‌هایی بررسی می‌شود که در فرم تقاضا و در زمان ثبت نام اینترنتی، انتخاب کرده است. حتی در صورت عدم تکمیل ظرفیت سایر رشته /گرایش‌های مرتبط، به هیچ عنوان امکان بررسی درخواست در سایر گرایش‌ها وجود ندارد. لذا ضروری است داوطلبان در انتخاب رشته/گرایش، محل و اولویت آنها دقت نمایند.

چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک، پذیرش اولیه و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» و این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

درصورت نقص در اطلاعات ورودی، عدم تکمیل ثبت نام یا مخدوش بودن اسکن مدارک لازم، پرونده ارسالی از فرآیند بررسی خارج خواهد شد. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6081726

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد