Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیای ورزش تورنتو نوشت: حمید استیلی مدیر اجرایی تیم ملی امید در اقدامی هماهنگ نشده فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید ایران معرفی کرد.

اقدام استیلی درحالی بود که شب گذشته به گفته او جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شده و اعضا به اتفاق آرا فرهاد مجیدی را گزینه منتخب تیم امید معرفی کردند و او مسئول اعلام توافق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مهدی تاج هم در کنفرانس خبری خود به این توافق اشاره کرده بود. او گفته بود رایزنی ها با مجیدی ادامه دارد و گزینه جدی برای تیم امید است. ولی تاج وقتی یکشنبه شب با رضا صالحی امیری درباره سرمربی امیدها صحبت کرد، ازفرهاد مجیدی تنها به عنوان یک گزینه اسم برده بود که قرار می شود درباره اش با کمیته المپیک و وزارت ورزش مذاکره شود.

حال آنکه بعد از ۱۲ ساعت دستیاران او در فدراسیون خبری که برایش با دیگر متولی تیم امید نظر نهایی سنجیده نشده بود، اعلام شد و کمیته المپیک به شوک فرو رفت که نظرش پرسیده نشده است.  جالب تر اینکه وزارت ورزش هم در جریان این انتخاب نهایی نبوده است و ابراز بی اطلاعی کمیته المپیک به عنوان متولی تیم های المپیکی که باید بودجه این تیم ها را تامین کند، از همین بابت بوده است. اینکه چطور مهدی تاج ۲۴ ساعت پس از حمله به دولت در کنفرانس مطبوعاتی، تیم امید را هم خودسرانه می بندد و پیش می رود!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت هندبال استان گفت:۲۶ بازیکن در این اردو دعوت شدند.  مصطفی پارسایی افزود: محمد بابالادی، محمد حسین یوسفی، پارسا شهابی، امید عنایتی جو، متین عادی منش، رضا کثیری، مهدی تیموری، علیرضا کمانی، پارسا باباپور، حسین علمی خواه، طا‌ها فتاحی، علی علی‌بیگی، مهدی جمالی، متین زارعان، احمد قنبری، راستین رضوانی نیا، شادمهر خسرونژاد، محمدحسن پنهانه، صالح عباسی، محمدجواد میرزائی، مهرزاد مظفری، هادی شریفی، پوریا سلحشور، امیرعباس رجبی، امیرحسین عادلی و پدرام پرماه ۲۶ بازیکنی هستند که در این اردو شرکت کردند. پارسائی افزود: محمد حسین یوسفی، متین عادل منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه ۷ بازیکن از استان هستند که در این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزاد منجیری (سرمربی)، الله کرم استکی و مجید پارسایی (مربی)، علیرضا خانی (آنالیزور) و امید کاظمی (آسیب شناس ورزشی) کادر فنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند. دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های عراق و هند همگروه است.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»