Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹در ژاپن، سعید معروف بار دیگر به عنوان برترین پاسور مسابقات انتخاب شد.

 در پایان رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال۲۰۱۹ در کشور ژاپن، برترین بازیکنان این هفته در پست‌های مختلف معرفی شدند که سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران، همچون هفته نخست جایگاه اول بهترین پاسورها را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سید محمد موسوی نیز به عنوان دومین مدافع برتر روی تور، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور در رده چهارم و پنجم بهترین دریافت کننده‌ها و امیر غفور نیز به عنوان چهارمین بازیکن امتیاز آور مسابقات تا پایان هفته دوم معرفی شدند.

تیم ملی ایران در هفته دوم ابتدا با نتیجه ۳-۲ نتیجه را به برزیل واگذار کرد اما در ادامه، تیم ملی آرژانتین را ۳-۱ و تیم ژاپن میزبان مسابقات را ۳ بر صفر شکست داد.

در حال حاضر ایران با ۵ برد، یک بخت و ۱۶ امتیاز جایگاه دوم‌جدول رده‌بندی را بعد از تیم ملی برزیل با ۶ برد و ۱۵ امتیاز در اختیار دارد. فرانسه نیز با ۵ برد، یک باخت و ۱۶ امتیاز به دلیل ست‌های باخته بیشتر در رده سوم قرار دارد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EEM برچسب ها: آرژانتین ، تیم ملی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آرژانتین تیم ملی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، در مسابقات امروز محمد رضا نوری، طاهر گوگ نژاد، امین محمدی، پیمان قلر عطا، سراج الدین اندروا، مهرداد خوجملی و نور محمد بهادر در دور‌های مختلف زودتر از دیگر چابکسواران از خط پایان گذشتند.

در مسابقات امروز ۸۳ راس اسب در هفت دور هزار متر با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها مالکان، مربیان و چابکسواران برتر بیش از یک میلیاردتومان جایزه گرفتند.

دیگر خبرها

  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران
  • چشم انتظاری بیش از یک میلیون تماشاگر برای لذت بردن روزانه از VNL / کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان خواهند بود؟
  • شوک به والیبال فرانسه چند ماه مانده به المپیک
  • ۱۶ امتیاز اسماعیل‌نژاد برای یک پایان خوش در ایتالیا
  • پاسور ایرانی اینجاست: در یک فینال اروپایی
  • برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس
  • شمسایی بازیکنان اعزامی به جام ملتهای فوتسال تایلند را اعلام کرد