Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدرعلی عابدی عضو فراکسیون امید مجلس و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اعضای فراکسیون امید با وزیر بهداشت، گفت: این نشست بسیار سودمند بود، چون نقطه نظرات نمایندگان به دکتر نمکی منعکس و اقدامات وزیر و وزارت بهداشت تشریح شد که این اقدامات برای نمایندگان، امیدوارکننده بود و مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دکتر نمکی تاکید دارد که طرح تحول نظام سلامت با سه محور کاهش پرداختی از جیب بیماران، حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین ماندگاری تیم پزشکی در مناطق محروم همچنان کار می‌کند و توجهی ویژه‌ به افزایش کیفیت خدمات دارد.

عابدی تصریح کرد: خبر مهمی که وزیر بهداشت به نمایندگان داد این بود که زیرساخت پرونده الکترونیک سلامت که یکی از تکالیف مهم برنامه‌های پنجم و ششم توسعه است، مهیا شده و از اول تیرماه، ارائه خدمات با استفاده از پرونده الکترونیک سلامت انجام می‌شود و خبر خوب و مهمی است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پیشگیرانه و سلامت محور دکتر نمکی در طول مدت کوتاه مسئولیت در وزارت بهداشت افزود: اقداماتی مانند طرح بسیج ملی کنترل فشار خون و همچنین مدارس عاری از پوسیدگی دندان، قابل تحسین است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رزیدنت‌های طب سالمندی به ما منعکس کرده بودند که متاسفانه پذیرش این رشته متوقف شده و وزیر بهداشت وعده داد که این رشته مجددا احیا شود که خبر بسیار خوبی است و در مورد توسعه مراقبت در منزل نیز دکتر نمکی برنامه‌هایی دارد که باید خدمات آن تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

عابدی با بیان اینکه امسال تعدادی پرستار برای بیمارستان‌ها استخدام می‌شوند، افزود: خوشبختانه دکتر نمکی به دنبال تغییر نظام پرداختی در سیستم بهداشت و درمان است که امیدواریم در اجرای این طرح، موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان

مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، ۳۱ هزار و ۸۳۴ مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده شهرستان ارائه شد.

او با اشاره به آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوستر‌های آموزشی بیان کرد: ۳۱ هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی ۲۴ هزار و ۸۴۸ کودک زیر ۱۴ سال و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال ۱۴۰۲ است.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروه‌های جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردو‌های جهادی سلامت افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به ۴۱ منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه