Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین که امروز در شهرداری تهران برگزار شد، گفت: خاک پای زوار شفاست به همین دلیل ارائه خدمات به زواری که برای زیارت حضرت علی و شهدای کربلا و امام حسین (ع) می آیند برای ما بسیار اهمیت دارد و خاک پای آنها خطوط چشم ما است و ما وظیفه داریم بهترین سرویس دهی و خدمات دهی را برای آنها انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در کنار شور حسینی باید شعور حسینی را نیز پاس بداریم، گفت: حضرت در روایاتی فرموده اند اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید. یعنی آزادی و آزادگی و جوانمردی عاقبت به خیری را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه افزایش هزینه‌ها باعث شده امسال نسبت به سال‌های قبل سال سخت‌تری باشد گفت: باید تلاش کنیم برخی از پشتیبانی‌ها را از داخل کشور داشته باشیم و به طور حتم زوار ایرانی با سختی بیشتری مشرف خواهند شد که اگر با برنامه ریزی حرکت کنیم، کار به خوبی پیش می‌رود و باید با هماهنگی فضایی را ایجاد کنیم تا سرویس دهی و خدمات دهی بهتری را به زوار داشته باشیم.

وی گفت: آنچه در طول مسیر زوار اربعین آزاردهنده است و از نظر دین ما هم به دور است بحث نظافت است که به دلیل مسیر صدکیلومتری شاید امکان نظافت به دلیل حجم بالای جمعیت وجود نداشته باشد اما چون ارتباط مستقیمی با بهداشت دارد، باید تلاش کنیم بهترین تصویر را به دنیا مخابره کنیم.

شهردار تهران گفت: امسال با توجه به آنکه هزینه‌های ویزا برداشته شده است، به طور حتم نسبت به سال‌های قبل استقبال بیشتری می‌شود و باید این آمادگی نیز برای ارائه خدمات و ساماندهی زوار وجود داشته باشد و شهرداری تهران نیز تلاش می‌کنند همانند سال‌های قبل اقدامات خود را با شایستگی انجام دهد.

کد خبر 4637795 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران زائران اربعین پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک