Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@15:32:44 GMT

هشدار به مدیران دو شغله در شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۰۸۳

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری، در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به مراسم رونمایی از گذر صنایع دستی که روز گذشته برگزار شد، گفت: روز گذشته، روز جهانی صنایع دستی بود و در همین راستا نیز از تابلو گذر صنایع دستی در خیابان نجات الهی رونمایی شد. لازم می‌دانم از این اقدام تشکر و در عین حال از مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز شهرداری تهران می‌خواهم که به رونمایی از یک تابلو در شهر بسنده نکرده و از صنایع دستی هنرمندان تهرانی که متأسفانه در سایه شلوغی و ازدحام ناشی از پایتخت بودن، کمتر مورد توجه قرار گرفته است، حمایت بیشتری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با طرح دو پرسش افزود: تاکنون چقدر در فضاهای شهری به معرفی صنایع دستی کشورمان پرداخته شده است. می‌توان با کمک سازمان زیباسازی اقدام به معرفی و المان سازی از صنایع دستی و اکران و نصب آن در نقاط مختلف شهر کرد. از سوی دیگر در اتفاق خوب دیروز به نام گذر صنایع دستی، چه تحولی در آن معبر نسبت به هفته قبل رخ داده است. به نظر می‌رسد باید اقدام خوب روز گذشته تکمیل شده و زیرساخت‌های لازم از جمله پیاده‌راه سازی خیلی زود فراهم شود.

نظری در ادامه تذکر خود به مدیران دو شغله در شهرداری تهران، اشاره کرد و گفت: همان‌طور که می‌دانید برابر اصل ۱۴۱ قانون اساسی و نیز نص صریح قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، نمی‌توان در هیچ مجموعه عمومی، از جمله شهرداری تهران به صورت همزمان دارای بیش از یک پست و سمت بود. اما متأسفانه متوجه شدم که به رغم صراحت قانون، تعدادی انگشت شمار از مدیران در شهرداری دارای دو پست سازمانی هستند.

نظری خاطرنشان کرد: گرچه این اقدام برخلاف قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل بوده و تخلف محسوب می‌شود، اما حتی اگر قانونی نیز در این زمینه وجود نداشت، مگر در میان جوانان متخصص و متعهد فردی یافت نمی‌شود که برخی از افراد همزمان به دو پست منصوب شده‌اند.

وی با اخطار به این مدیران تاکید کرد: به این دسته از مدیران که اسامی شان موقتا نزد بنده محفوظ خواهد ماند و همین‌طور به معاون توسعه منابع انسانی اخطار می‌کنم هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف پست‌های مازاد اقدام کرده و مدیران دو شغله از یکی از پست‌های مدیریتی خود استعفا دهند. در غیر این صورت مجبور به اعلام اسامی آنان خواهم شد. هرچند همین الان در سامانه مدیران، نام آنها برای عموم مردم قابل مشاهده هست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایتخت شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران جلسه شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان نمایشگاه صنایع دستی وسوغات  سیرجان با ۵۵ غرفه  هر سال در ایام نوروز  برای حمایت از هنرمندان واحیاء صنایع دستی دایر می شود تا هنرمندان این رشته بتوانند هنر خود را به نمایش بگذارنند ومحصولات خود را بفروش برسانند.
نمایشگاه سیرجان تا پایان تعطیلات نوروز در محل گذر گلیم پذیرای علاقمندان  است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید شورای شهر بر جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • مرمت و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • ارائه ۱۲غرفه رایگان صنایع دستی به صنعتگران بابلی در ایام نوروز
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان