Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل یوسفی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : مراسم تجلیل و قدردانی از قهرمانان و مدال‌آوران که در رویدادهای ورزشی موفق به کسب مدال و افتخار آفرینی برای کشورمان در میادین بین المللی شده‌اند با حضور مسئولین کشور و استان در اراک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در این مراسم از ورزشکاران، مربیان تیم‌های تیراندازی، کاراته، بسکتبال، پاورلیفتینگ، ووشو و بسکتبال 3در 3 که موفق به کسب افتخار آفرینی برای کشورمان شده اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

یوسفی بیان داشت : حمایت از ورزشکاران و قهرمانان امری ضروری است که باید با همواره با همکاری بیشتر مسئولان استان برای ایجاد زمینه حضور و فعالیت در مسابقات بین المللی در هیأت‌های ورزشی فراهم شود.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت : حمايت از ورزش قهرماني به عنوان يكي از مهمترين عوامل توسعه نشاط اجتماعي به خصوص در بين نسل جوان مورد تاكيد مديريت ارشد استان می باشد و در اين خصوص برنامه ريزي هايي نيز انجام شده است.

وی تصریح کرد : از ابتداي تا پایان سال 97 تعداد زيادی از ورزشكاران استان در مسابقات مختلف بين المللی حضور داشته و مدال های رنگارنگی را نيز به دست آوردند.

یوسفی تاکید کرد : امكانات و زير ساخت استان برای كشف و شكوفایی استعدادهای ورزشی فراهم می باشد و تيم های كارشناسي به همين منظور در نقاط مختلف استان فعاليت مي كنند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به تقویت رشته ها و تیم های ورزشی تاکید کرد و گفت : جوانانی که از استان مرکزی موفق به کسب مدال های ملی و فرا ملی شده اند با همت بالای خود و کمک های صورت گرفته به این جایگاه ارزشمند دست یافته اند.

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : در این مراسم از 230 مدال آور و قهرمانانی که در مسابقات جهانی ، آسیایی بین المللی و المپیاد نخبگان صاحب عنوان و مدال شده اند و همچنین از 100 رئیس و نائب روئسای هیات های ورزشی استان مرکزی روز پنجشنبه در اراک برگزار می‌شود.

بيش از 75 هزار ورزشكار به صورت سازماندهی شده زير نظر 47 هيات ورزشی در نقاط مختلف استان مركزی فعاليت می یكنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام