Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@18:13:13 GMT

توزیع ۳۰۰ تن شکر تنظیم بازار از ۲۳ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۳۷۵

توزیع ۳۰۰ تن شکر تنظیم بازار از ۲۳ خرداد

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: توزیع ۳۰۰ تن شکر تنظیم بازار از ۲۳ خردادماه از کانال واحدهای صنفی منتخب صورت می‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۳۰۰ تن شکر تنظیم بازار از ۲۳ خردادماه از کانال واحدهای صنفی مننخب با قیمت مصوب ۳ هزار و ۴۰۰ تومان بین مصرف‌کنندگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار با پایش بازرسی و نظارت اصناف استان توزیع می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: همشهریان می‌توانند جهت کسب اطلاع از محل توزیع شکر واحدهای صنفی محل سکونت خود با شماره ۳۱۷۳۰۱۱۴ بازرسی و نظارت اصناف استان تماس حاصل نمایند. گفتنی است در تاریخ‌های ۲۶ اردیبهشت و ۲۰ خرداد سال جاری جمعا ۴۰۰ تن شکر سهمیه خانوار توسط شبکه صنفی به ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر مشهد توزیع گردیده است. منبع: ایسنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع شکر رئیس اتاق اصناف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود