Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@15:03:46 GMT

برگزاری جشنواره ماهیگیری در هشترود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۴۳۳

برگزاری جشنواره ماهیگیری در هشترود

فرماندار هشترود از برگزاری جشنواره بزرگ ماهیگیری با قلاب در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین امینیان در نشست خبری خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره ماهیگیری در هشترود، شناساندن ظرفیت های موجود در منطقه برای مسافران، گردشگران و سایر هم وطنان است.
وی افزود: هشترود دارای آثار تاریخی و طبیعی بسیاری است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می کند اما متاسفانه در زمان‌های گذشته اقدام بخصوصی برای شناساندن منطقه انجام نگرفته و اکثر هم‌وطنان از وجود آثار متعدد طبیعی و تاریخی هشترود بی خبر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برگزاری بیش از 20 برنامه در جشنواره ماهیگیری خبر داد و گفت: در منطقه گردشگری سد سهند(روستای قزللو) که محل برگزاری جشنواره نیز می‌باشد، علاوه بر ماهیگیری با قلاب، برنامه های بادبادک پرانی، آشپزی، ورزش های هوایی و آبی، برنامه هایی برای کودکان، فروش محصولات محلی، مسابقات محلی و چندین مورد دیگر نیز اجرا خواهد شد.
امینیان اضافه کرد: توسعه هشترود نیاز به رویکرد جدید دارد از این رو ما سعی بر آن داریم که فعالیت های خود را در حوزه گردشگری افزایش دهیم تا با این کار به تولید و اشتغال و بعد از آن به درآمد پایدار برسیم تا ان شاالله هشترود نیز به عمران و آبادانی برسد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره تبلیغ مصرف غذای سالم از نوع آبزیان است و منطقه هشترود از این حیث که قطب تولید ماهی و آبزیان می باشد بر همگان شناسانده شود.
وی یادآور شد: جشنواره ماهیگیری با قلاب در هشترود با حضور مسئولان ارشد استان، خانواده ها، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و هنر و سایر هم وطنان از اقصی نقاط کشور برگزار خواهد شد و 150 نفر ورزشکار حرفه ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آثار تاریخی آذربایجان شرقی درآمد فرهنگ و هنر گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان