Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:28:35 GMT

خراسان رضوی قهرمان پرس سینه کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۷۱۵

خراسان رضوی قهرمان پرس سینه کشور شد

  به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اوزان 52-، 56-، 65-، 67.5-، 75-، 82.5-، 90-، 100-، 110-، 125-، 140- و 140+ برگزار شد.   ورزشکاران طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه 19 و 20 خردادماه در محل مجموعه فرهنگی ورزشی خاوران مشهد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این رقابت‌ها ۱۴۹ ورزشکار در قالب ۱۷ تیم از ۱۶ استان کشور حضور داشتند که در پایان این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان خراسان رضوی الف با ۱۴۴ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و پس از آن خراسان رضوی ب با ۹۹ امتیاز و فارس با ۵۳ امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.   در رده سنی نوجوانان خراسان رضوی الف، سیستان و بلوچستان و فارس به ترتیب اول تا سوم شدند، همچنین در رده سنی جوانان خراسان رضوی الف اول شد و پس از آن فارس بر سکوی دوم ایستاد و سنندج سوم شد.    در بخش پیشکسوتان خراسان رضوی الف، شهرداری ساوه و مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمان پرس سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر افزود: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه به وزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از زحمات شبانه روزی مرزبانان بویژه عوامل دخیل در این عملیات قدردانی نمود و عنوان داشت: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه‌ای سخت به جوانان کشور وارد می‌کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور