Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:04:15 GMT

انیمیشن المپیک ژاپن ۲۰۲۰ ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۱۰۸

انیمیشن المپیک ژاپن ۲۰۲۰ ساخته می‌شود

استودیو پوناک برای ساخت انیمیشنی برای نمایش پیش از شروع بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ انتخاب شد.

به گزارش ایمنا به نقل از ورایتی، استودیو پوناک که یوشیاکی نیشیمورا تهیه کننده پیشین استودیو جیبلی مدیریت آن را بر عهده دارد با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک، انیمیشنی کوتاه برای نمایش پیش از شروع بازی‌های المپیک توکیو می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر دیروز در روز افتتاحیه جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی مطرح شد. این در حالی است که ژاپن امسال به عنوان کشور مهمان در این رویداد حضور دارد و نیشیمورا از اعضای هیات داوران فیلم بلند آن است.

نیشیمورا تهیه کننده «داستان شاهزاده خانم کاگویا» و «وقتی مارنی آنجا بود» برای استودیو جیبلی است. او سال ۲۰۱۵ جیبلی را ترک و استودیو پوناک را راه‌اندازی کرد.

وی در این باره گفت: انیمیشن رسانه‌ای جادویی برای قصه‌گویی و در همه فرهنگ‌ها قابل درک است.

امسال در جشنواره انسی اولین نمایش «قهرمانان فروتن» که مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه از تولیدات پوناک است دیده خواهد شد. هیروماسا یونیبایاشی، یوشی‌یوکی موموسه و آکیکو یاماشیتا سه انیماتور برجسته‌ای که قبلاً در استودیو جیبلی کار می‌کردند و اکنون در استودیو پوناک کار می‌کنند، این فیلم را ساخته‌اند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو انیمیشن پارالمپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک

محمدنبی رضایی قایقران پرافتخار بابلسری در مسابقات کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ مدال طلا گرفت.

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در توکیو ژاپن در حال برگزاری است که محمدنبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره  با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

ایمان پورعزیز مربی و همشهری بابلسری محمدنبی رضایی هم در کنارش بود تا تلاش‌های طولانی و چندین ساله این مربی و شاگرد ختم به حضور در مهم‌ترین رویداد ورزش جهان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس
  • جود بلینگام: میکا ریچاردز قول داده است لباس رئال مادرید را در استودیو بپوشد / زیرنویس فارسی