Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدنبال این پیشنهاد، روز گذشته اکثریت تیم های سری آ همگام با سایر لیگ های مطرح اروپا با امضای قطعنامه ای مخالفت خود را با طرح یوفا و اتحادیه باشگاه های اروپا (ECA) مبنی بر اعمال اصلاحات در لیگ قهرمانان اعلام کردند.

این ۱۵ باشگاه بر این باورند که طرح مذکور که صعود و سقوط به رقابت های اروپایی را شامل شده و حضور تیم های بزرگ را در این تورنمنت تثبیت و راهیابی تیم های ضعیف تر را با مانع جدی مواجه می کند، می تواند موجب کاهش ۳۵ درصدی درآمدهای سری آ ایتالیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، یوونتوس با توجه به اینکه «آندره‌آ آنیلی» رئیس این باشگاه که ریاست اتحادیه باشگاه های اروپا را بر عهده دارد و مصرانه بر معرفی تورنمنتی جدید با عنوان «سوپر لیگ قهرمانان» تاکید دارد، با قطعنامه ی مذکور مخالفت کرده است.

علاوه بر این، باشگاه های اینتر میلان، آ. ث میلان، فیورنتینا و آ. اس رم همگی از پیوستن به این جنبش کناره گیری کرده و در کنار یووه ایستادند.

در این بین، «گائتانو میچیکه» رئیس سری آ ایتالیا با انتقاد از «الکساندر چفرین» رئیس یوفا اظهار داشت: حتی اگر نگاه او در مورد خفاظت از فوتبال اروپا درست باشد، روش و نوع رویکرد وی در پیشبرد اهدافش اشتباه است.

ورزشی **۳۹۹۱**۲۰۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند