Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:20:08 GMT

تعطیلی آخرین روزنامه مستقل بحرینی به دست آل خلیفه

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۱۸۳

تعطیلی آخرین روزنامه مستقل بحرینی به دست آل خلیفه

رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوب گرانه این رژیم علیه انقلابیون تنها روزنامه مستقل این کشور را تعطیل و ساختمانش را تخریب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظارت بر حقوق بشر، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوب گرانه این رژیم علیه انقلابیون تنها روزنامه مستقل این کشور را تعطیل و ساختمانش را تخریب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی در حمله به ساختمان با دستگاه های سنگین محل روزنامه الاوسط را تخریب کردند. این روزنامه تنها روزنامه باقی مانده کشور بحرین بود که در بعضی از موارد علیه آل خلیفه گزارش منتشر می کرد.

 

منابع محلی می گویند آل خلیفه با تعطیل کردن این روزنامه تمام تریبون های علیه خود را نابود کرده است و در این میان تنها شبکه های اجتماعی وجود دارد که به نظر می رسد به زودی به سراغ آنها می رود.

 

کارمندان روزنامه و فعالان اجتماعی تصاویری از خراب کردن ساختمان روزنامه توسط نیروهای امنیتی بحرین در صفحات اجتماعی منتشر کردند. بولدوزرهای رژیم آل خلیفه در عرض چند ساعت ساختمان این روزنامه را تخریب می کنند.

 

رژیم آل خلیفه دو سال پیش روزنامه مذکور را به خاطر انتشار گزارشی درباره انقلاب مردم مراکش توقیف کرده بود. نیروهای اطلاعاتی منامه دلیل توقیف روزنامه را تحریک مردم بحرین برای شورش علیه آل خلیفه عنوان کرده بود.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان استان بوشهر مسکن مریم داوری روزنامه امام جمعه کازرون عید فطر نماز عید فطر پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رژیم بحرین شیعیان بحرین آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گفته معاون سازمان امور استخدامی با وجود کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

به گزارش اکوایران، مهدی یزدان‌پناه، معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روز‌های پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی‌شود.

او می‌گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنجشنبه‌ها را از دست خواهیم داد.

این در حالی است که هفته گذشته، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته بود که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.

اما به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیرو‌های مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روز‌های پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آن‌ها نخواهد شد.

او همچنین گفته است که تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند و در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

دیگر خبرها

  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!