Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:18:21 GMT

مدارس خوزستان به اتاق انتظار اولیا مجهز می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۲۹۶

مدارس خوزستان به اتاق انتظار اولیا مجهز می شوند

به گزارش ایرنا مهدی رفیعی دهکردی روز سه شنبه در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: جامع ترین نقشه راه کشور در حوزه تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین است و یکی از برنامه های این سند جلب مشارکت هر چه بیشتر خانواده های دانش آموزان در مدارس است.

وی گفت: تکریم اولیای دانش آموزان، برگزاری جلسات توجیهی با دانش آموزان و اولیای آنها و نظارت بر اجرای صحیح روند ثبت نام دانش آموزان از جمله برنامه های آموزش و پرورش خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ریزی منسجم برای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت در خوزستان مهمترین اصل در اجرای برنامه های سند تحول بنیادین است.

گفتنی است در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اتاق انتظار اولیا در یکی از مدارس اهواز به صورت نمادین توسط معاون وزیر آموزش و پرورش گشایش یافت.

خوزستان به عنوان استان آزمایشی (پایلوت) در راه اندازی این اتاق در مدارس خود است و مقرر شده تمامی مدارس خوزستان به این اتاق مجهز، و از مشارکت اولیا در مدارس استفاده شود.

در خوزستان یک میلیون و یکصدهزار نفر دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که ۵۴ هزار معلم وظیفه تعلیم و آموزش آنها را برعهده دارند.

‏‬ / ‏‬ ۶۰۳۷/‏‬ ۷۱۵۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، آموزش در مدارس  یازده شهرستان فارس به علت هشدار قرمز هواشناسی، به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند، قیرکارزین ، داراب و زرین دشت، امروز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند