Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید گفت که طبق توضیحات وزیر بهداشت، کیفیت داروهای تولید داخل به سطحی رسیده که نیاز به واردات داروهای خارجی با مشابه داخلی نداریم.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید، گفت: این جلسه با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد که آقای نمکی گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد و نمایندگان هم نظرات خود را بیان کردند که می‌توان به موضوع کمبود دارو و نیروی انسانی، حقوق عقب افتاده کارکنان، کمبود تخت‌های بیمارستانی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این جلسه درباره کمبود دارو وزیر بهداشت این توضیح را داد که کیفیت داروهای تولید داخل به سطحی رسیده که نیازی به وارد کردن داروی خارجی وجود ندارد.

سعیدی اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بحث توریسم درمانی بود. بدان معنا که بیماران کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایه در ایران برای درمان حضور پیدا کنند که نتیجه آن ارز آوری در کشور می‌شود.

وی در پایان گفت که وزیر بهداشت در این جلسه قول داد که موضوع بهسازی بیمارستان‌های فرسوده را پیگیری کند. البته این امر در صورت تأمین بودجه محقق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراکسیون امید وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 1-4 در این بازی شکست خورد تا موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشده باشد.. 

آنها موفق شدند گل اول بازی را توسط رافینیا به ثمر برسانند تا با توجه به پیروزی در بازی رفت بیش از پیش به صعود امیدوار شوند اما اخراج رونالد آرائوخو کار را دشوار کرد و کانسلو هم با خطا روی بازیکن این تیم یک ضربه پنالتی به آنها هدیه کرد. 

فردیناند در گفتگو با TNT Sports درباره این صحنه اظهار داشت:« عجب احمقی! او در حال دور شدن از دروازه بود. نیازی نبود که آنطور به سمت توپ بپری. این فقط هجوم خون به سمت مغز و هیجان زده شدن بود. این کار به حدی احمقانه است که باورکردنی نیست. 

این تکل برای بازیکنی جوان و بی تجربه است که در شرایطی قرار می‌گیرد که بسیار مضطرب می‌شود. کانسلو باید این موقعیت را کنترل می‌کرد، نیازی به انجام این کار نبود. او به درستی به خاطر اشتباهی که کرد تنبیه شد و شرایط را برای تیمش هم سخت کرد.»

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز