Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@04:16:25 GMT

سه گردشگر سد لفور دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۴۰۶

سه گردشگر سد لفور دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری هنجارشکنان سد لفور خبر داد.

به گزارش خیرنگار ایلنا،سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" با اعلام این خبر، گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع ناهنجاری اجتماعی توسط افرادی در سد "لفور" شهرستان سوادکوه شمالی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: در این راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 3 متهم اصلی این ناهنجاری شدند .

این مقام انتظامی به توقیف یک  موتور چهار چرخ و 2 فروند قایق در این ارتباط  اشاره و بیان کرد: 2 متهم دیگر این پرونده شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد .

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: پلیس  با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در جهت مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، انتظامی، ترافیکی و خدماتی گام موثری در مقابله با این تهدیدات برداشته شده است .

سرهنگ مفخمی شهرستانی در خاتمه گفت: پلیس مجری قانون است و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی  و اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی دستور کار پلیس فضای مجازی قانون مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6081376

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان