Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، منابع خبری در یونان اعلام کردند یک قایق پناهجویان در نزدیکی جزیره لزبوس دچار حادثه شد و شش تن از سرنشینان آن کشته شدند. بر اساس این گزارش ۵۷ تن دیگر از سرنشینان قایق پناهجویان در این حادثه توسط نیرو‌های امدادی نجات یافتند.

گفته می‌شود که یک قایق امدادی متعلق به اتحادیه اروپا که مشغول گشت زنی در آب‌های منطقه بوده عملیات امداد و نجات را انجام داده و شمار زیادی از سرنشینان قایق حادثه دیده را از آب بیرون کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار افرادی که در سال جاری میلادی در تلاش برای مهاجرت به اروپا از طریق دریای مدیترانه جان باخته اند در حالی رو به افزایش است که بنابر گزارش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، در سال ۲۰۱۸ میلادی روزانه بطور متوسط ۶ نفر در تلاش برای عبور از مدیترانه و رسیدن به اروپا جان سپرده‌اند.

یونان در حال حاضر حدود هفت هزار مهاجر و پناهجو را در خود جای داده که اغلب آن‌ها را اتباع سوری تشکیل می‌دهند. لزبوس یکی از جزایر اصلی یونان است که مهاجران و پناهجویان از ترکیه و از طریق دریا خود را به آن می‌رساندند تا از آنجا راهی کشوری دیگر در اروپا شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران پناهجویان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان، عارف شرهانی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه شنبه به مرکز گزارش شد و ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از شوش و یک دستگاه آمبولانس از اندیمشک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ نفر شامل یک نفر مرد ۳۳ ساله، و یک دختر بچه چهار ساله مصدوم شدند.

شرهانی ادامه داد: در این تصادف، یک مرد ۳۰ ساله، یک پسربچه ۶ ساله و یک دختربچه یک ساله هم جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • جان باختن پناهجویان افغانستانی در مسیر مهاجرت
  • (ویدئو) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
  • جان باختن صدها پناهجوی افغان در مسیر مهاجرت به دیگر کشورها
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • اتحادیه اروپا و توافقی دیگر برای سرکوب پناهجویان
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا