Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:43:20 GMT

رالی غول‌های تکنولوژی در تولید گوشی‌۵G

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۸۸۵

رالی غول‌های تکنولوژی در تولید گوشی‌۵G

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه سامسونگ، هواوی و برخی دیگر از تولیدکنندگان موبایل از گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به نمایشگرهای انعطاف پذیر خود رونمایی کردند و با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان فناوری مواجه شدند، بسیاری دیگر از شرکت‌های فعال در این صنعت نیز به فکر توسعه و تولید افتادند.

حالا تازه‌ترین اخبار در وب سایت اندروید پلیس، نشان می‌دهد که نوکیا نیز در حال کار بر روی فناوری صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر و همچنین شبکه نسل پنجم اینترنت 5G است تا بتواند با ارائه و انتشار گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از این فناوری‌های نوین، سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد و به سودآوری و درآمدزایی قابل توجهی بپردازد.

با اینکه با اعمال محدودیت‌های جدید آمریکا برای هواوی به عنوان بزرگترین توسعه دهنده تجهیزات مخابراتی و فناوری‌های مربوط به نسل پنجم اینترنت 5G اندکی از سرعت رو به رشد گسترش این شبکه کاسته شد، اما تحقیقات و گزارش‌های جدید صورت گرفته نشان می‌دهد که تکنولوژی مذکور قادر است در نیمه دوم سال جاری میلادی در میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی تغییر و تحولات پررنگی را ایجاد کند و همین امر موجب می‌شود که آن دسته از شرکت‌هایی که تاکنون اقدام به ساخت و توسعه گوشی‌های مجهز به شبکه 5G نکرده بودند نیز به فکر افتاده و در ماه‌های آتی از محصولات این چنینی رونمایی کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گوشی هوشمند تکنولوژی گوشی 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟