Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و دستگیری دو متهم و کشف مواد تریاک قبل از انتقال مواد مخدر به کانادا خبر داد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 12 روز گذشته (20 خرداد 98) در تماس مأموران گمرک اداره پست چهارراه لشگر با کلانتری 112 ابوسعید مبنی بر ارسال بسته مشکوک به کشور کانادا توسط مرد 33 ساله، تیم عملیات کلانتری سریعاً به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسته حاوی یک قاب عکس در ابعاد 45*50 سانتی‌متر بود که پس از بررسی آن مشخص شد لولهای حاوی تریاک به طرز ماهرانه‌ای در قاب عکس جاساز شده است. 

فرد ارسال‌کننده که همان موقع در اداره پست حضور داشت مورد تحقیق قرار گرفت و  عنوان داشت این بسته را از فرد دیگری دریافت کرده که بیرون از اداره در خودرواش در حال استراحت است.

به این ترتیب مأموران شخص مورد نظر را دستگیر کرده و با هدایت هر دو متهم به کلانتری مشخص شد، این افراد دوست یکدیگرند و با این نقشه قصد داشتند مقدار دو و نیم کیلو تریاک را به کشور کانادا ارسال کنند. 

یکی از متهمان مدعی بود مواد مخدر مکشوفه را به همراه دوستش از فردی در غرب ایران دریافت کرده و قرار بوده برای ارسال آن به کانادا اقدام کنند.

سردار کیوان ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر گفت: متهمان به همراه مواد مکشوفه در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت قرار گرفتند.

مومنی: سالانه 800 تن موادمخدر در ایران کشف می‌شود/کشورهای دیگر با قاچاق موادمخدر مبارزه نمی‌کنند

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های وی، مشخص شد این متهم با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد دارد آن را به وسیله یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی، با هماهنگی مقام قضائی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار داشت: با توقف خودرو، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۱۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ باباپور در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی و اعتراف به جرم خود، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • محموله ۱۷۰ کیلوگرمی مواد مخدراز نوع تریاک بدست پلیس افتاد
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه
  • کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک 
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه