Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير خارجه آلمان در مصاحبه‌اي در يک رسانه آلماني ابراز اميدواري کرد که اولين پرداخت‌ها در سيستم مالي اينستکس در هفته‌هاي آينده محقق شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، "هايکو ماس"، وزير امور خارجه آلمان در برنامه "تاگس تمن" تلويزيون آلمان بعد از پايان سفر خود به ايران تاکيد کرد که تهران هيچ علاقه‌اي به يک جنگ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هايکو ماس تاکيد کرد که او تلاش خواهد کرد هيچ گونه تشديد تنش‌هايي در خاورميانه به وجود نيايد چرا که اين يک فاجعه خواهد بود.
وزير امور خارجه آلمان در بخش ديگري از سخنانش تاکيد کرد که حتي يک رويداد و يا يک حمله مي تواند يک تنش و درگيري نظامي را ايجاد کند. وي همچنين اظهار داشت که در مذاکرات خود در بسياري کشورهاي منطقه متوجه شده است که همه مي خواهند که اين تنش ها منجر به يک جنگ نشود.
هايکو ماس اين سفر منطقه‌اي خود را اولين گام ناميده و گفت: وي اميدوار نيست که ايرانيان در آينده اورانيوم بيشتري را غني سازي کنند.
وي با نگاهي به مسائل اقتصادي در تجارت هاي بين اروپا و ايران بر سيستم تبادل مالي اينستکس تاکيد کرده و ابراز اميدواري کرد که در هفته هاي آينده اولين پرداخت هاي مالي در اين سيستم محقق شود.
وزير امور خارجه آلمان همچنين بر اين عقيده است که تلاش ها براي خلع سلاح هسته‌اي و عدم گسترش سلاح هاي اتمي در بحران قرار گرفته است. به گفته وي اين وضعيت خطري براي صلح جهاني است.
وي که قبل از آغاز ديدار 18 وزير امور خارجه در استکهلم که امروز سه شنبه برگزار مي شود سخن مي گفت تصريح کرد که ما بايد با اين روند منفي مقابله کنيم.
وزراي امور خارجه سوئد و همچنين آلمان، و ديپلمات هاي ارشد کشورهاي آرژانتين، اتيوپي، فنلاند، اندونزي، ژاپن، اردن، کانادا، قزاقستان، هلند، نيوزيلند، نروژ، سوئيس، اسپانيا و کره جنوبي در اين نشست با هم به تبادل نظر خواهند پرداخت. هيچ يک از اين کشورها دارنده سلاح اتمي نيستند.
هايکو ماس در بخش ديگري از سخنانش تصريح کرد که اين خوب است که امروز در استکهلم بسياري کشورها گرد هم آمده‌اند تا قراداد خلع سلاح هسته‌اي را حفظ و تقويت کنند. وي اين قرارداد را از پنجاه سال پيش اساسي براي نظم هسته‌اي دانسته و گفت: بدون اين قرارداد امروز کشورهاي بيشتري سلاح اتمي در اختيار داشتند.
به گزارش تسنيم، وزير امور خارجه آلمان در بخش ديگري از سخنانش تاکيد کرد که اما اين قرارداد در بحران است. کشورهاي دارنده سلاح هسته‌اي بايد مسئوليت خود براي تداوم روند خلع سلاح هسته‌اي را بهتر برآورده کنند. همزمان ما بايد از اين مسئله جلوگيري کنيم که کشورهاي بيشتري به سلاح اتمي دست يابند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه

این گزارش تصویری حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059686 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان
  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • افشاگری سردبیر سابق؛ ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود