Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: با تدابیری که امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، اتخاذ شد، انتظار می رود تابستان امسال طبق وعده پیمانکار پروژه، شاهد بهره برداری از فاز یک آزادراه تهران شمال باشیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه تهران شمال که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  صورت گرفت با اشاره به دیدار هفته گذشته با نوبخت و تشریح اهمیت تسریع در توسعه راه های البرز، افزود: فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال به طول ۳۲ کیلومتر است و ۲۰ کیلومتر آن در حوزه البرز قرار دارد که سال های بسیاری در دست تکمیل بود و در دولت تدبیر و امید این روند تسربع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به اینکه سرعت بخشی به تکمیل پروژه ملی یک مطالبه مردمی است، گفت: این پروژه در کنسرسیومی متشکل از بنیاد مستضعفان و شرکت توسعه زیرساخت های راه کشور دنبال می شود.

وی افزود: انتظار می رود با تدابیری که امروز اتخاذ شد، تابستان امسال طبق وعده پیمانکار پروژه، شاهد بهره برداری از فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال باشیم.

استاندار البرز اضافه کرد: بهره برداری از این قطعه تاثیر بسزایی در کاهش سوخت، زمان سفر و افزایش ایمنی مسافران دارد.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی البرز محل تردد مسافران ۱۲ استان کشور است، گفت: این استان بار ترافیک ملی را به دوش دارد که با بهره برداری از فاز یک آزادراه به میزان چشمگیری از ترافیک البرز کاسته می شود. 

شهبازی به پروژه های راه سازی البرز اشاره کرد و افزود؛ با تکمیل این پروژهها، بار ترافیک ملی کاهش یافته و تردد مردم تسهیل می شود.

وی عنوان کرد: توصیه رئیس جمهور و در مجموع تلاش دولت برای توسعه راه های البرز است چراکه این استان رابطه تنگاتنگی با پایتخت دارد.

شهبازی گفت: طی تعامل سازنده مسئولان البرز با کنسرسیوم پروژه آزادراه تهران شمال، در محدوده البرز هیچ مانعی سر راه تکمیل پروژه وجود ندارد و این بخش آماده بهره برداری است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان کشور پایتخت ترافیک سازمان برنامه و بودجه محورهای مواصلاتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار در سال جدید

حسن سالاریه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص ساخت پایگاه فضایی به منظور دسترسی به مدارهای مختلف فضایی گفت: پایگاه چابهار، پایگاه اختصاصی بزرگی است و فازهای متعددی دارد که در حال تکمیل است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انشاالله فاز اول پایگاه چابهار که با اولین پرتاب‌های تحقیقاتی و عملیاتی شروع می‌شود، سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: انشاالله با تکمیل پایگاه چابهار و آغاز پرتاب‌ها از پایگاه چابهار، دسترسی ما به مدارهای مختلف فضایی خیلی باز می‌شود و درنتیجه می‌توانیم تعداد پرتاب‌ها را افزایش دهیم و تنوع مدار گذاری از جمله شیب‌های مختلف مداری و همچنین ارتفاع‌های مختلف مداری داشته باشیم.

سالاریه در خصوص تعداد پایگاه‌های فضایی در کشور گفت: در حال حاضر پایگاه اختصاصی فضایی چابهار در حال تکمیل است و پایگاه‌های دیگری نیز در اختیار وزارت دفاع و مجموعه نیروی هوا و فضا سپاه هستند و قابلیت استفاده برای پرتاب‌های فضایی را دارند.

به گزارش مهر، براساس مصوبات شورای عالی فضایی، مدیریت کلان این پایگاه بر عهدهٔ سازمان فضایی و قرار است در زمینهٔ پرتاب موجود زنده، پرتاب ماهواره‌های سنجشی و ماهوارهٔ مخابراتی در مدار زمین اهنگ فعالیت کند بنابر این، این پرتاب‌ها به شرایط ویژه‌ای نیاز دارد و حتی‌الامکان باید در شرایط نزدیک به منطقهٔ استوایی صورت گیرد تا هزینه‌های پرتاب و انجام مانورهای مداری آن به حداقل رسد

کد خبر 6057403 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار در سال جدید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال