Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امسال کشفیات قاچاق در کشور افزایش یافته و به دو برابر کشف، نسبت به مشابه سال گذشته رسیده است.به گزارش بلاغ،قاسم رضایی در سفر به ماکو و بازدید از یگان‌های مرزی مستقر در مرز‌های مشترک بین ایران و ترکیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه با دشمن‌های مشترکی رو به رو هستند.

وی تصریح کرد: در این رابطه کسانی مخل امنیت در منطقه هستند بنابراین با ترکیه توافق شد که این موضوع به خوبی مدیریت شود و اقدامات مناسبی نیز در این زمینه انجام شد و خوشبختانه تعاملات جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکیه در تمامی جهات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲ هزار قبضه سلاح شکاری و جنگی از قاچاقچیان در مرز آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شد بیان کرد: علاوه بر آن امسال نیز کشفیات افزایش یافته و به دو برابر نسبت به مشابه سال گذشته رسیده است.

وی بیان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی، مبارزه با قاچاق را در استان‌ها و مناطق مختلف کشور به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی پاسخ داده می شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سردار جلال ستاره در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله در بیرجند گفت: چنانچه اسرائیل بخواهد علیه ایران دست به هرگونه اقدامی در خصوص حمله و یا تجاوز بزند قطعاً این بار پاسخ ایران محکم‌تر و قاطعانه‌تر از قبل است.

وی افزود: و در صورتی که حملات آنها از طرف گروه‌های نیابتی در مرز‌ها باشد با مقابله مرزبانان و برخورد قاطع مواجه می شوند.

جانشین فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اینکه  حملات هوایی و بالستیکی نیز اگر از سوی اسرائیل عملیاتی شود با واکنش بسیار سخت پدافند در مرز‌ها مواجه می شود گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند سپاه پاسداران این حملات را دفع می کنند و هیچ گونه  نگرانی برای مردم  نیست.

سردار جلال ستاری همچنین در خصوص برخورد با هرگونه اقدام تروریستی افزود: با اقدامات تروریستی در مرز‌های کشور قاطعانه برخورد جدی می‌شود.

وی به کاهش قاچاق مواد مخدر از مرز‌های کشور به ویژه مرز شرقی اشاره کرد و گفت: در برخی پایانه‌های مرزی و رسمی با جاسازی‌های کاملا حرفه‌ای مواد مخدر وارد می‌شود که ما از مسئولان مرتبط در کشور مقابل یعنی افغانستان و پاکستان در خواست داریم که این موارد را تمام کنند و قبل از ورود به مرز ایران با جدیت جلوی این موارد را بگیرند.

همچنین در این مراسم سرتیپ دوم قربانعلی داوطلب به عنوان فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌ الله معرفی و از خدمات سرتیپ دوم ستاد محمد علی محمدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی پاسخ داده می شود