Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شانزدهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نابینایان وکم بینایان که در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد با قهرمانی تیم خراسان رضوی همراه شد.

در این دوره از مسابقات تیم خراسان رضوی با 3 طلا و 2 نقره به عنوان نخست دست یافت،لرستان با 2 طلا و یک نقره و یک برنزدوم شد وگیلان نیز با یک طلا و یک برنز در ردیف سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابتها در 7 وزن 60- ، 66- ،73- ،81- ،90- ،100- و 100+ برگزار شدکه در وزن منهای 60 مهدی رضوانی اول /فرج اله حسین آبادی دوم و علی رضا حیدری سوم شد.

در وزن منهای 66 جواد وارسته اول،حامد جامی دوم و محمود افتخار سوم شد.

در منهای 73علی عباس نژاد اول،مصطفی خاکسپاری دوم و محمد رضا طراوتیان سوم شد.

در منهای 81 اسماعیل خزایی اول،غلامرضا کشتکار دوم و عین الله حسین پور سوم شد.

در منهای 90 سجاد حاجیبی اول ،بهزاد کریمیان دوم و مهدی کارگری سوم شد.

در منهای 100 حسین دارایی اول،محمد عابد دوم و حمید رضا سقاء سوم شد.

در به اضافه 100 محمد خیرالله زاده اول ،پویا آب بخش دوم ، علی جعفری در جایگاه سوم قرار گرفت.

لازم به ذکر است عباس نژاد ورزشکار لرستانی حاضردراین رقابتها موفق شد مدال طلای منهای ۷۳ کیلوگرم رو از آن خود کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی جودو خراسان رضوی نابینایان وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه های تاریخی از اوایل قرن 4 تا قرن 8 هجری به موزه رضوی اهدا شد

محمد حسین یزدی‌نژاد؛ مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی، این مجموعه را متعلق به آقای سید فربد مصنف، پژوهشگر و متخصص سکه های دوره اسلامی عنوان کرد. 
وی افزود: در این مجموعه سکه هایی از کثیر بن احمد از یاغیان دوره سلسله صفاری ضرب 305 ق. در سجستان، شمس الدوله ابوطاهر از سلسله آل بویه ضرب 396 ق.، سکه نقره بدر بن حسنویه از سلسله بنی حسنویه ضرب 395 ق.، سکه نقره محمد بن دشمنزار از سلسله آل کاکویه ضرب 410 ق. در اصفهان، سکه ابوالهیجانی ربیب الدوله از کُردهای سلسله هذابانیان وجود دارد که در نوع خود سکه های ارزشمندی تلقی می شوند. 
یزدی نژاد، به مجموعه نفیس سکه های قزل ارسلان بن ایلدگز از سلسله اتابکان آذربایجان، شیخ اویس از سلسله آل جلایر ضرب سال های 762 و 763، ضرب شهر های شابران، گشتابسی (شهری در قفقاز)، شماخی، اردبیل، مراغه، موصل، شوشتر، سلطانیه و... و سکه ابو اسحاق بن محمود شاه از سلسله آل اینجو ضرب 747 ق. در کازرون نیز در این مجموعه اشاره کرد. 
وی، سکه نقره امیر تیمور گورکان ضرب 784 ق. در سمرقند، سکه ظهیرالدین محمد بابر بنیانگذار سلسله گورکانیان هند، سکه نقره پیر بوداق خان از سلسله قراقویونلوها، سکه نقره کوجکونجی خان از سلسله شیبانیان، ضرب شده در استر آباد در حدود سال 939 ق. را نیز از دیگر سکه های این مجموعه اهدایی برشمرد. 
یزدی نژاد تصریح کرد: سکه های اهدایی پس از شناسائی کامل و مستندنگاری در اختیار علاقمندان به تاریخ ایران، پژوهشگران و دانشجویان کارشناسی ارشد تاریخ و باستانشناسی قرار خواهد گرفت. 
گنجینه سکه آستان قدس با دارا بودن ده ها هزار سکه از بیش از دویست سلسله و دوره های تاریخی ایران و سایر کشورهای جهان، یک مجموعه غنی جهت پژوهش در تاریخ گهربار ایران است که دوستداران تاریخ و پژوهشگر را به خود جذب می کند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • سکه های تاریخی از اوایل قرن ۴ تا قرن ۸ هجری به موزه رضوی اهدا شد
  • سکه های تاریخی از اوایل قرن 4 تا قرن 8 هجری به موزه رضوی اهدا شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم