Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از آغاز برداشت گل‌محمدی از سطح 35 هکتار از مزارع اين شهرستان خبر داد.به گزارش بلاغ،هوشنگ کرمی امروز در گفت‌گو با خبرنگار  در همدان با اشاره به اینکه از 35 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بهار 21 هکتار نهال بارور و 14 هکتار نهال غیربارور هستند اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیرکشت 80 تن گل‌محمدی به صورت تر برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موارد مصرف این محصول را گلاب، پودر گل، غنچه گل‌محمدی و اسانس‌های مورد نیاز دانست و افزود: خواص گل محمدی تسکین و التیام درد، درمان دردهای شکمی و مشکلات گوارشی، رفع التهاب و حساسیت در بدن است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: در حال حاضر برداشت گل‌محمدی از سطح 35 هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان بهار آغاز شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بهره‌برداران پیش‌بینی می‌شود سطح زیرکشت گل‌محمدی در این شهرستان افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی از کشاورزان درخواست کرد با توجه به مزیت کشت محصول گل‌محمدی در مصرف بهینه آب نسبت به سطح زیرکشت امیدواریم بهره‌برداران در کشت این محصول اهتمام بیشتری داشته باشند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام اینکه در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفته است، بیان کرد: از زمان آغاز برداشت چغندرقند در استان تاکنون به میزان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن چغندرقند برداشت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندرقند استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: پیش بینی شده امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان خوزستان برداشت شود.

کد خبر 6087439

دیگر خبرها

  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند