Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث پورایراندوست پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: چهار تیم کانادا، لهستان، روسیه و ایران روز چهارشنبه برای برگزاری هفته سوم لیگ ملت های والیبال وارد ارومیه می شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم قرارداد ترکیش ایرلاین با ارومیه تیم های شرکت کننده از تبریز با اتوبوس به ارومیه منتقل خواهند شد افزود: کانادا با ۲۰، لهستان ۲۲، روسیه ۲۵ و ایران با ۲۶ بازیکن و مربی در ارومیه حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورایراندوست با بیان اینکه تیم های حاضر در هتل آنا از بهترین هتل های ارومیه اقامت داده می شوند گفت: انتخاب پرواز ها بر عهده خود تیم ها است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه از امروز سالن برگزاری مسابقات از تمام جوانب فنی، تجهیزات و … آماده سازی شده است اظهارداشت: با تشکیل کمیته های ۱۷ گانه درصدد برگزاری شایسته این دوره از مسابقات هستیم.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال علاقمندان به رشته والیبال بازیهای این دوره در دو نقطه شهر ارومیه به صورت مستقیم پخش خواهد شد افزود: این مسابقات در پارک تخم مرغی ارومیه و آمفی تئاتر پارک غدیر ارومیه برای شهروندان به صورت مستقیم پخش می شود.

پورایراندوست در خصوص آخرین وضعیت فروش بلیط این مسابقات گفت: از ساعت ۵ بامداد امروز مشکل سایت فروش اینترنتی بلیط رفع و تمام بلیط ها نیز به فروش رفته است.

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 4638011

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس

محمد درویش، فعال محیط زیست با انتشار این تصاویر نوشت:
تصویر امروز ناسا از دریاچه ارومیه نشون میده که به لطف بارش‌های مناسب به نسبت سال قبل حال و روز دریاچه بهتره مخصوصا در جنوب دریاچه و پل میان‌گذری که یکی از بلا‌های جان دریاچه شده بود.

منبع: برترین‌ها

tags # دریاچه ارومیه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان